ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
השלום החרדי • חשיפת 'בחדרי'

ליצמן משחזר: "גם ישי ו'הפלג' נלקחו בחשבון"

חשיפת 'בחדרי חרדים' על פגישת ר' יענקי קנייבסקי וסגן השר ליצמן ממשיכה לעורר שיח ברחוב החרדי • ליצמן שיחזר את שיחותיו: "יענקי קנייבסקי התקשר אליי וביקש לדבר על האחדות החרדית בארבע עיניים" • וגם: מה הוחלט באשר להצטרפותן של סיעות יחד והפלג החרדיות?

ליצמן משחזר: "גם ישי ו'הפלג' נלקחו בחשבון"
שר התורה וסגה"ש ליצמן. בתווך: ר' יעקב קנייבסקי צילום: באדיבות המצלם

חשיפת 'בחדרי חרדים' על פגישת ר' יענקי קנייבסקי וסגן השר ליצמן ממשיכה לעורר שיח ברחוב החרדי, שטען בתחילת השבוע כי 'איחוד הסיעות' הנו ספין.

ליצמן חשף היום (שלישי) בוועדת השמונה את השתלשלות האירועים: "יענקי קנייבסקי התקשר אליי ביום שישי וביקש לדבר על האחדות החרדית ולהיפגש לפגישה בארבע עיניים בעניין".

"ביום ראשון חזרתי אליו. יש לי תשובות אמרתי לו", המשיך לשחזר ליצמן בפני חברי וועדת השמונה. "ביום ראשון הוא הגיע לירושלים והבאתי איתי את מזכיר המועצת, הרב ולצר".

ליצמן ציין עוד: "רציתי שהוא (ולצר) ישמע את ההצעה מהמקור ולא דרך שליחים". ליצמן חשף בפני החברים כי אגודה ביקשו לדעת האם גם הסיעות הנוספות ייקחו חלק באחדות.

לדברי ליצמן, ר' יענקי קנייבסקי הסכים עקרונית כי גם אלי ישי והפלג הירושלמי יקלו חלק באחדות הסיעות כולם.

עוד עלה בשיחה כי הוסכם עקרונית שנציג הפלג יהיה יהושע פולק, אך לא מצאו בעיה גם בחיים אפשטיין.

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי ביום ראשון החולף נועד ר' יענקי קנייבסקי, נכדו ונאמנו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, עם סגה"ש ליצמן לאחר שהשניים קיימו שיחה ממושכת ביום שישי שלפני כן.

יעקב ליצמן אלי ישי הפלג הגר''ח קנייבסקי הרב יעקב קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד