י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שם את העבר מאחור וקרא לאחדות

רביץ בנאום הניצחון: "רציתם בחירות, קיבלתם. לא התנגדנו" • צפו

בשעת לילה מאוחרת, לאחר שנודעו התוצאות הסופיות, עלה ראש מועצת טלזסטון הנבחר, לשאת דברים בפני התושבים והפעילים. לא השתמש במילה "ניצחון" אלא "הצלחה", קרא לאחדות גם ל-40%, שלא הצביעו עבורו: "היה ויכוח בתוך המשפחה, הוא נגמר" • 'בחדרי' עם תיעוד מהנאום

רביץ בנאום הניצחון: "רציתם בחירות, קיבלתם. לא התנגדנו" • צפו
יצחק רביץ בנאום הניצחון צילום: בחדרי חרדים

לאחר שעיכל את התוצאות ואת התואר החדש "ראש מועצת טלזסטון", עלה יצחק רביץ בשעת לילה מאוחרת, לשאת נאום ניצחון בפני מאות התושבים ופעילי המטה שלו שעמלו ללא לאות, חרף הימים הסוערים למען בחירתו - נאום שמעיד רבות על אישיותו המיוחדת.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה רביץ פותח את נאומו ואומר: "אנחנו הצלחנו. המשמעות של ניצחון זה כשיש איזה ריב או ויכוח בין שני אויבים, אז אחד מנצח את השני. רבותי טלזסטון זה משפחה. זה קהילה שאין כמוה בכל הארץ ואולי בכל העולם היהודי, המשפחתיות והאהבה שבין התושבים והנשיאה בעול עם חברו שיש כאן, אין לה אח ורע בכל העולם כולו", פתח רביץ.

"תיראו את טלזסטון היפה שיכלה לקבל לתוכה שני תושבים חדשים שהתמודדו על התפקיד הבכיר ביותר ביישוב. זה היופי של המקום הנהדר הזה. לא מתנשאים אחד על השני. הוא חדש והוא ישן. שני חדשים התמודדו ותיראו איזה יופי. כולם קיבלו את זה", החמיא המנצח.

ראש המועצה החדש המשיך והבהיר, "היה ויכוח בתוך המשפחה, הוויכוח נגמר וכשיש ויכוח בתוך המשפחה פה קוראים לזה ניצחון. צד אחד הצליח וזה בסדר גמור וזה לגיטימי, אבל נגמר הסיפור, כשנגמר הוויכוח בתוך המשפחה אנחנו משפחה אחת מלוכדת ונמשיך אנחנו תושבי טלזסטון, להיות הסמל והדוגמה של העולם היהודי כולו מה זה משפחתיות ומה זה אהבה".

בהמשך התיעוד המתפרסם כאן ב'בחדרי חרדים' מכריז רביץ, "אני קורא מכאן לאותם אלה שלא הצביעו לי וזה בסדר גמור, לא קרה שום דבר. רציתם בחירות, קיבלתם. לא התנגדנו לכך, רציתם דמוקרטיה, קיבלתם. אנחנו לא מתנגדים, אבל לדמוקרטיה יש לה גם המשך, כשצד אחד מצליח, כולם צריכים להיות מאוחדים ולא להמשיך לחפור נלאה והלאה כאילו מערכת הבחירות נמשכת. היא הסתיימה. כולם כאיש אחד בלב אחד למען המטרה המשותפת, שיהיה פה מקום תורה, מוסדות תורה, ישיבות, כוללים ולצד זה גם את חיי המסחר. שיהיה כאן מקום להתפרנס בכבוד לרווחת כל התושבים".

"לפני שבאתי לכאן עוד לפני שהתפרסמו התוצאות, זכיתי לקבל שיחת טלפון מחבר מועצת גדולי התורה, ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי, שליווה את כל התהליך מראשיתו והוא היה מודע לכל הפרטים, יחד עם כל חברי מועצת גדולי התורה, שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, יחד עם נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, כולם יחד היו מעורבים בפרטי הפרטים מהקיץ האחרון עד לרגע זה וכלל רבני הקהילות ללא יוצא מן הכלל". 

"והערב הזה טלזסטון הכריזה, היה ויכוח בתוך המשפחה, אבל הוויכוח נגמר והצלחנו להוכיח שטלזסטון כפופה לרבני הקרייה ולגדולי ישראל. כל דבר קטן כגדול יוכרע על ידי גדולי התורה זה מה שתושבי הקריה בחרו, הרמנו דגל שכתוב עליו 'כפיפות דעת תורה', וכולנו מכבדים את ההחלטה הזאת כי זו דמוקרטיה. צד אחד הלך עם איזה דגל והוכיח שהדגל הזה מקבל את דעת הרוב, אז זה המשמעות של דמוקרטיה ומרגע הזה כולנו ביחד באהבה כאיש אחד בלב אחד תחת הדגל של רבני הקרייה וגדולי ישראל", כך ראש מועצת טלזסטון יצחק רביץ.

לסיום, הודה ראש המועצה הנבחר לכל מי שהיו חלק בניצחונו לאורך כל הדרך.  

יצחק יצחק רביץ טלזסטון בחירות מקומיות נאום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד