י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אחרי שש שנים

עוד אחד: הח"כ העיתונאי עוזב את הכנסת

הולכ ומתחזקת הסיטואציה כי לפחות 40 ח"כים ייראו את הכנסת ה-21 דרך מסכי הטלוויזיה בביתם או בעבודה החדשה שימצאו להם | חבר הכנסת מיקי רוזנטל הודיע הבוקר כי לא יתמודד לכנסת הבאה: "חבר כנסת באופוזיציה דומה למדי לשוער כדורגל"

עוד אחד: הח"כ העיתונאי עוזב את הכנסת
מיקי רוזנטל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עוד חבר כנסת מצטרף לגל הפורשים. חבר הכנסת מיקי רוזנטל ממפלגת 'העבודה' הודיע היום (רביעי) כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים ולא יתמודד על מקום בכנסת הבאה.

בהודעה שפרסם, מסר חבר הכנסת והעיתונאי לשעבר, "אני פורש מפוליטיקה מפלגתית, אך איני פורש מהציבוריות הישראלית. אמשיך להיאבק על דמותה של ישראל כמדינה יהודית, שוויונית וחותרת לשלום, חברה צודקת יותר ומושחתת פחות".

רוזנטל הוסיף, "אף פעם לא ראיתי בחברותי בכנסת מטרה והפוליטיקה בעיני היא רק אמצעי. אני מסכם בגאווה את 6 שנות שירותי בכנסת, עם חקיקה משמעותית מאוד ועבודה פרלמנטרית מעמיקה, לא פופוליסטית".

"את הפוליטיקה עצמה מעולם לא חיבבתי ומעולם לא הצטיינתי בה", מבהיר רוזנטל ומספר, "כל חיי המקצועיים הייתי מהמובילים ולשם אני שואף. אני מאמין בכל ליבי באחריות אישית של אנשי ציבור ולא רק בדיבורים. אני שותף לכישלונה של מפלגת העבודה, מסיק מסקנות ולוקח על כך אחריות".

רוזנטל סיכם את דבריו ואמר כי, "חבר כנסת באופוזיציה דומה למדי לשוער כדורגל. הוא עובד במניעה. מניעה של מהלכים שרירותיים, פוגעניים וסקטוריאליים. על אף שלרוב תהיה התהילה של החלוצים והמבקיעים, אני גאה בתפקידי כשוער באופוזיציה. מנעתי כוונות זדון רבות של הממשלה. זהו תפקיד כפוי טובה אבל חשוב מאוד לדמוקרטיה".

"אני מודה מאוד לכל מי שנתן בי אמון, שמח שהצלחתי לסייע לאלפי אנשים ומתנצל בפני מי שלא עלה בידי לפתור את בעיותיו", כך רוזנטל.

הוא מצטרף לשורת ח"כים שהודיעו בשבועיים האחרונים כי לא יתמודדו לכנסת הבאה, בהם: אלי אלאלוף ומייקל אורן מ'כולנו', חנין זועבי וג'מאל זחאלקה מבל"ד, מנחם אליעזר מוזס מ'יהדות התורה' והשר לשירותי דת יצחק וקנין מש"ס.

יצוין כי במקרה של רוזנטל אפשר אולי לומר כי הבין את מצבה החמור בו נתונה מפלגתו, אשר מתקרבת על פי רוב הסקרים לעבר אחוז החסימה, לאחר שבבחירות הקודמות הביאה הישג נאה של 24 מנדטים והחליט שלא לנסות להתמודד על המקומות הריאליים הבודדים.

מיקי רוזנטל פרישה מפלגת העבודה בחירות 2019 בחירות לכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד