ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מי יתן לנו תמורתו

אבל: ראש המדרשה בירושלים נפטר מהמחלה

מאות תלמידים ותלמידות מרכינים היום ראש ומבכים מרה את לכתו בטרם עת של הרב שמואל דוד מרזל זצ"ל, שהיה לאביהם הרוחני | הקים את המדרשה הראשונה לבנות חוזרות בתשובה בירושלים | המחלה ניצחה אותו והוא נפטר בעודו בן 67

אבל: ראש המדרשה בירושלים נפטר מהמחלה
נר צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: בירושלים נפטר לבית עולמו, הרה"ג שמואל דוד מרזל זצ"ל, ראש מוסדות ומדרשת 'נתיב בינה' והוא בן 67 בפטירתו, לפני שנתיים חלה והיום השיב את נשמתו ליוצרה.

המנוח תושב שכונת הר נוף בירושלים, למד בבחרותו בישיבת חברון בירושלים ובהגיעו לפרקו נישא לרעייתו, בתו של חבר הכנסת לשעבר הרב אברהם ורדיגר ז"ל, מראשי פועלי 'אגודת ישראל', שנפטר בערב נר ראשון של חנוכה תשע"ד .  

במהלך חייו, לפני למעלה משלושים שנה, ייסד את מדרשת 'נתיב בינה' ברחוב הרב סורוצקין בירושלים, עם קומץ בנות, שרצו לדעת מעט על יהדותם ולגלות את ערכי הנצח של העם היהודי, זכה והעמיד אלפי תלמידים ותלמידות אשר קרבם לתורה ויראת שמים.

לצד המדרשה, הקים כולל לבעלי תשובה, על פי האתר של המוסד "מדרשת נתיב בינה הינה מדרשה וותיקה המלמדת לימודי יהדות בסיסיים על ידי מיטב המרצים בתחום, בליווי אישי צמוד ומותאם, והכל בראש פתוח, מתוך רצון אישי ובחירה חופשית, מהבנה שכבנות לעם היהודי, העם העתיק ביותר בעולם, זכותן לדעת מעט יותר בענייני יהדות, ממה שלמדו עד כה".

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' כי הוא בעצם הקים את המדרשה הראשונה בירושלים לבנות חוזרות תשובה. 

המנוח הותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים, חתנים ונכדים הממשיכים את דרכו המיוחדת.  

הלוויה תצא ב-18:30 ממדרשת 'נתיב בינה' ברחוב הרב סורוצקין בירושלים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

מרזל הלוויה מדרשה ברוך דיין האמת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד