י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

לאומי משיק את "לאומי 1 ללקוח"

לקוחות הבנק יוכלו לקבוע פגישה מראש עם בנקאי בכל נושא, בכל סניפי לאומי ובכל מקום בארץ, מבלי הצורך להמתין בתור • כמו כן, מרכז הבנקאות הטלפוני ישודרג בכדי להעניק שירות מהיר ומקצועי יותר, עם זמן המתנה שלא יעלה על 2 דקות

לאומי משיק את "לאומי 1 ללקוח"
מבואה בבנק לאומי צילום: יח"צ

 בנק לאומי משיק בימים אלה את "לאומי 1 ללקוח",  תכנית להתאמת מודל השירות של הבנק ללקוחותיו. במסגרת התכנית, הלקוחות הפרטיים יוכלו מעתה לקבוע פגישה אישית עם בנקאי בתיאום מראש, בכל סניפי לאומי ובכל מקום בארץ. הבנקאי יגיע מוכן לפגישה בהתאם לנושא המבוקש והלקוח לא יצטרך להמתין בתור. את הפגישה ניתן יהיה לתאם באמצעות כל ערוצי לאומי: האתר, האפליקציה ומרכז הבנקאות הטלפוני.

עוד יצויין, כי במסגרת התכנית ניתן יהיה לבצע את רוב הפעולות הבנקאיות באמצעות מרכז הבנקאות הטלפוני, כאשר לקוח לא ימתין למענה מעבר ל-2 דקות, והחשוב ביותר – רובן המוחלט של הפניות יטופל  בשיחת טלפון אחת. לרשות הלקוחות יעמדו כמובן גם הערוצים הדיגיטליים הישירים: אתר לאומי, האפליקציה במובייל, צ'ט דיגיטלי או שירות "הזמן שיחה".

דני כהן, ראש החטיבה הבנקאית בלאומי: "לתכנית איתה אנו יוצאים היום יש מטרה אחת – להעניק שירות טוב יותר ללקוחותינו.  בסקר האחרון שערך בנק ישראל בקרב הציבור, ראינו כי השירות במערכת הבנקאית אינו מספק - במיוחד בכל הקשור לזמינות הסניפים והבנקאות הטלפונית - וזוכה לציון ממוצע של כ-53%, בעוד שלאומי אף נמוך מהממוצע.  זה לא משהו שאנו צריכים לקבל.

דני כהן - קרדיט: יח"צ

לכן, בשנה האחרונה למדנו לעומק את הרגלי הצריכה של הלקוחות שלנו ובנינו תכנית שירות חדשה - כזו שתתאים עצמה לשינויים שחווה עולם הבנקאות. כבנק שחרט על דגלו 'בנקאות יוזמת וחדשנית עבור הלקוח',  לאומי יהיה לבנק הראשון בישראל שמתאים את מודל השירות לעולם הבנקאות החדש והופך אותו לנגיש וטוב יותר."

על רקע מגמת הדיגיטציה המואצת של המערכת הבנקאית בשנים האחרונות, ומתוך רצון להמשיך ולסייע לצרכי האוכלוסייה המבוגרת בקרב לקוחות הבנק, הודיע לאומי כי ב-2019 יושק סניף בנק נייד - רכב 'ישראל IL', בנוסף לרכב שהושק בשנה החולפת. כיום, הסניף הנייד מעניק שירות בנקאי מלא  לעשרות אלפי לקוחות של הבנק המתגוררים בבתי אבות ובדיור מוגן בכל רחבי הארץ. לאור הביקוש והצלחת המיזם, הוחלט על הרחבת פעילות זו, הסניף הנייד יעניק שירות לאלו המתקשים להגיע לסניף, בסביבת מגוריהם ותוך תיאום טלפוני מראש – רכב על פי דרישה.  באשר למענה במרכז הבנקאות הטלפוני – לקוחות מגיל 75 ומעלה יקודמו בתור ולא יידרשו לזיהוי ממוכן.

כהן מציין, כי "אנחנו מבינים כי המהפכה הדיגיטלית אינה אינטואיטיבית עבור האוכלוסייה המבוגרת ואיננו מקלים בכך ראש. לכן עלינו להרחיב משמעותית את הפתרונות לטובת אוכלוסיה זו. לשם כך העמדנו בסניפים דיילים ומדריכי דיגיטל אשר עומדים לרשות הלקוחות ומסייעים להם לבצע פעולות בנקאיות שכיחות בעמדות לשירות עצמי, בנוסף על הוספת רכב ישראל IL, שיגיע לפי דרישה. מדובר בתהליך, לא הכל יקרה מחר בבוקר, אנו מחוייבים לנושא וכבר ברבעון הראשון של 2019 נרגיש בשינוי ".      

בנקאות בנק לאומי שירות לקוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד