י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"תגובה מבישה"

החרדית השמאלנית פגועה מהח"כ הדגלאי

מיכל צ'רנוביצקי שמגדירה עצמה חרדית-שמאלנית ומתמודדת בפריימריז של מפלגת 'העבודה', הופתעה לשמוע את ח"כ אורי מקלב מפקפק בהגדרתה כחרדית: "תגובה מבישה"

החרדית השמאלנית פגועה מהח"כ הדגלאי
ח"כ מקלב צילום: פלאש 90

המתמודדת החרדית בפריימריז של מפלגת 'העבודה' מיכל צ'רנוביצקי, מביעה תסכול מדבריו של ח"כ אורי מקלב בראיון ל'גלי צה"ל', במהלכו פקפק בהגדרתה של צ'רנוביצקי כאשה חרדית.

צ'רנוביצקי האשימה את ח"כ מקלב בכך שהוא 'נותר מאחור', "תגובתו של ח"כ אורי מקלב לראיון שלי עכשיו ב⁦‪גלי צה"ל‬⁩ אצל ⁦‪רזי ברקאי‬⁩ על ההתמודדות שלי במפלגת העבודה, היא תגובה מבישה. במקום להתייחס למהות הוא החליט שאני לא חרדית".

"‏אז יש לי חדשות בשבילך", הוסיפה המתמודדת החרדית-שמאלנית, "אתם כבר לא קובעים בשביל אף אחד מה נקרא חרדי ומה לא. השינוי כבר קרה ואתם נותרים מאחור. תתעוררו".

תגובתה של צ'רנוביצקי מגיעה אחרי שבראיון לרזי ברקאי נשאל ח"כ מקלב למה אין חרדיות במפלגתו ומה עמדתו על התמודדותה של צרנוביצקי ב'עבודה', הוא ענה שהוא לא מכיר נשים חרדיות שרוצות להשתלב בפוליטיקה ושהיא איננה חרדית.

מקלב השווה את הפוליטיקה לפינוי אשפה ואמר שנשים לא אמורות לעסוק במקצועות כאלה.

כזכור, צ'רנוביצקי בישרה כי היא צפויה להתמודד בפריימריז של מפלגת 'העבודה', כאשר לטענתה, באם תיבחר, היא תייצג את הציבור החרדי.

בבחירות לכנסת ה- 20 הובילה צ'רנובינצקי את מאבק הנשים ה'חרדיות' שדרשו ייצוג בכנסת, בניגוד לדעת תורה, תחת הכותרת "לא נבחרות לא בוחרות". הקמפיין לא הצליח לצבור תאוצה, אולם למרות זאת אותן נשים המגדירות עצמן חרדיות העלו אותו שוב בבחירות המוניציפליות, ללא הצלחה.

אורי מקלב מיכל צרנוביצקי מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד