י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הסנטור הגוי הפתיע

"הרב מישראל אמר שהזקן נותן חזות רבנית"

הסנטור הפרו-ישראלי טד קרוז צייץ בטוויטר על הזקן הרבני "שנותן השראה לראש ישיבה" והרשתות החברתיות סערו וגעשו

טד קרוז מזוקן
טד קרוז מזוקן צילום: רויטרס

חבר הסנאט טד קרוז ממדינת טקסס, הפתיע וצייץ בחשבון הטוויטר שלו על השראה שהוא נותן לראש ישיבה בישראל.

"חבר שלי שלומד בישראל אמר לי, שהרב שלו אמר לו שהזקן שלי נותן לי חזות תלמודית ורבנית, וזה ייתן פחד אלוקי לאויבי ישראל ויקדם שלום במזרח התיכון, אולי זה קצת מוגזם אבל......", צייץ הסנטור.

קרוז, שידוע כאוהד ישראל גדול, החל לאחרונה לגדל זקן, והדבר עורר רעש ושיח רב ברשתות החברתיות בארצות הברית, וזה ככל הנראה מה שהביא את הרב מהישיבה בארץ למסור לו דרך חברו היהודי, שהוא מעורר השראה.

יצוין גם כי קרוז הודיע ביום ראשון האחרון, כי הוא תומך בהכרה ברמת הגולן כחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל.

בהצהרה שפרסם נאמר: "הגבול הצפוני של ישראל הפך למסוכן יותר ויותר בשבועות האחרונים עם גילוי מנהרות הטרור של חיזבאללה ומאמציו המתמשכים של בשאר אל-אסד לחזק את השליטה בסוריה בסיוע כוחות איראניים".

לדבריו: "בתגובה לאיום הנשקף מאיראן וסוכניה נדרש להבטיח שישראל תוכל להגן על שטחה ועל אזרחיה מפני התקפות, כדי לתמוך בזכותה של ישראל להגנה עצמית, על וושינגטון לנקוט בצעד המאוחר של אישור הריבונות הישראלית על רמת הגולן".

קרוז גם זכור לטוב על חוק שהעביר בסנאט, לפיו תיאסר הכניסה לארצות הברית של נציגים ממדינות שנמצא כי עסקו בריגול או בפעילות טרור נגד ארצות הברית.

החוק בא כתגובה לכוונת איראן למנות לשגריר באו"ם את חמיד אבוטלבי, שהיה מהפעילים במשבר בני הערובה באיראן, במשך 444 ימים, מ-4 בנובמבר 1979 ועד ל-20 בינואר 1981 הוחזקו 52 דיפלומטים ואזרחים אמריקאים כבני ערובה בטהראן בירת איראן על ידי השלטון האסלאמי המהפכני החדש, שעלה לשלטון בעקבות המהפכה האסלאמית באיראן, החוק עבר פה אחד בסנאט ובבית הנבחרים.

טד קרוז טקסס ראש ישיבה גידול זקן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד