י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אנחנו בשטף דם חברתי"

גל הירש מציג את המצע של מפלגתו החדשה

לאחר שהודיע על הקמת "מפלגת מגן", תא"ל גל הירש מציג היום את מצע הבחירות שלו • "נעביר את האוכלוסיות המוחלשות מהחצר האחורית אל הקדמית"

גל הירש מציג את המצע של מפלגתו החדשה
גל הירש צילום: באדיבות המצלם

בשבוע שעבר הודיע תא"ל גל הירש על פתיחת מפלגה חדשה ועל כוונתו לרוץ לכנסת בבחירות הקרובות. הירש רשם את המפלגה תחת השם "מפלגת מגן", והיום הוא פרסם בחשבון הפייסבוק שלו את מצע המפלגה החדשה - מפלגה שמצטיירת כמפלגת ימין.

לדבריו: "המפלגות הקיימות נשברות ולא במקרה. עם ישראל מתפלג, אנחנו בשטף דם חברתי, מערכת הבחירות הזו היא לא רק מלחמת שברים, היא גם ׳מלחמת כוכבים׳. דוגמנות פוליטית, רשימות עלומות ואנשי הדממה".

הירש הוסיף כי "יש הבדל בין מעשים לבין מעשיות ולכן אנחנו אומרים את מה שאנחנו חושבים, אנחנו מתכוונים למה שאנחנו אומרים, כשנציג את הצוות תראו".

"אנחנו מכל העם ומקול העם, אנחנו נפעל לאחדות ישראל, לאיחוי וריפוי השברים, אנחנו נביא שוויון אמיתי לבני המיעוטים, אצלנו יהיה תכל׳ס, אנחנו זה חינוך, חמש יחידות ערכים, מסורת ישראל ודרך ערך".

"אנחנו", הוסיף הירש, "נעביר את האוכלוסיות המוחלשות מהחצר האחורית אל הקדמית כל הזמן, אנחנו נדאג למשרתים בצה״ל לכוחות הביטחון ולמתנדבים, הם הערובה לקיום המדינה".

עוד הוסיף הירש: "אנחנו נדאג לפיתוחם של חבלי מולדת, הגולן, הגליל, איו״ש, עוטף עזה, הנגב והערבה ישודרגו ואת ירושלים נחזק - יש לנו תכנית".

"נפעל לעידוד ההתיישבות, החקלאות והתעשייה, אנחנו נביא לחיזוק מערכת אכיפת החוק ונטמיע בה את ריסון הכוח, איזונים, בלמים, סבירות וצדק".

לסיום אמר: "אנחנו בעד הבעד, לא בעד הנגד. אצלנו זה אנחנו לפני אני! אתם מוזמנים לכוחות המגן".

גל הירש פוליטיקה מצע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד