י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כך ישפיע העדכון החדש של גוגל

גוגל דואגת לגולשים המשתמשים בה ועושה הכל בכדי להביא לחוויית המשתמש הטובה והגבוה ביותר שאפשר, גוגל מוציאה בכל כמה זמן עדכונים אשר מסבירים מה צריך לעשות בכדי להיות מקום ראשון ומקדמי האתרים פועלים לפני הדרישות של גוגל בתקווה להגיע לפחות לעמוד הראשון

כך ישפיע העדכון החדש של גוגל
חיפוש גוגל צילום: pixsabay

כיום הבנו שהעולם מתקדם ומי שרוצה להצליח צריך להתקדם איתו ולהבין שהשיפורים הטכנולוגיה ובמיוחד האינטרנט מועדו לשפר ולהקל על חיינו, מנועי החיפוש תפסו כוח אדיר ובמיוחד גוגל שהצליחה להגיע למצב שבכל יום ויום מאות מיליוני אנשים משתמש במערכת חיפוש האתרים והמידע שלה, בעלי עסקים יכולים כיום באמצעות מקדם אתרים איכותי ובעל ניסיון להעלות את כמות הרווחים וההכנסות לעסק שלהם באופן עצום באמצעות שימוש נכון בגוגל ולכן אנשים רבים מקדמים את האתר שלהם ומתחרים על המקום הראשון.

גוגל דואגת לגולשים המשתמשים בה ועושה הכל בכדי להביא לחוויית המשתמש הטובה והגבוה ביותר שאפשר, גוגל מוציאה בכל כמה זמן עדכונים אשר מסבירים מה צריך לעשות בכדי להיות מקום ראשון ומקדמי האתרים פועלים לפני הדרישות של גוגל בתקווה להגיע לפחות לעמוד הראשון.

עוד דבר בהקשר שירותי קידום אתרים אורגני - העדכון אשר יצא לא מזמן שהוא מחלק ממערכת האינדוקס ומטרתו לדעת להבחין באיזה תוצאות חיפוש הן עדכניות ואילו לא.

גוגל החליטו על שלושה סוגי תוכן - לפי רמת העדכניות אשר נדרשת:

חיפושים לנושאים עדכניים- למשל בחיפושים סמארטפונים אנחנו נעדיף לחפש את הסמארטפון החדש ביותר אשר נמצא בשוק.

אירועי חדשות ונשואים מדוברים-  אלו הם דברים אשר אנו נרצה לראות באופן מיידי בזמן אמת, ולכן נעדיף לראות תוצאות שהופיעו בזמן הקרוב ביותר לזמן שבו חיפשנו בכדי להיות מעודכנים כי אולי נגלו דברים חדשים שאופן שונה מתהליך קידום אתרים ממומן, שזה קשר למקרים אשר מתרחשים שוב ושוב- אירועים או מקרים אשר מתרחשים בכל פרק זמן ידוע מראש כמו למשל האולימפיאדה עם נחפש בגוגל אולימפיאדה נעדיף מן הסתם לראות תוצאות עדכניות קודם לפני תוצאות לפני הרבה שנים.

במקרים מסוימים אנחנו עלולים לצפות התוצאות חיפוש לא חדשות אבל עדיין עדכניות גם להווה.

העדכון הזה שגוגל הוציא השפיעה על למעלה משלושים ושישה אחוזים מתוצאות החיפוש והוא יוצר אך ורק בכדי להקל על הגולש וליצור לו את חווית המשתמש הטובה ביותר שניתן להביא לגולש ולתת לו למצוא את מה שהוא חיפש בקלות הרבה ביותר בזמן הקצר ביותר שניתן. אז חשוב להבין שלא חשוב רק תחום בניית אתרים, אלא גם עניין הקידום, בהצלחה.

אינטרנט גוגל וואטסאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד