י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סמוך ללבנון

נתניהו השקיף בגליל: "הוסר איום רציני ביותר"

ראש הממשלה ושר הביטחון הופיע היום בעוצבת הגליל ונחשף לפעילות צה"ל בנושא נטרול מנהרות החיזבאללה • "אני חושב שכל אחד מבין שהוסר כאן איום רציני ביותר", אמר נתניהו

נתניהו השקיף בגליל: "הוסר איום רציני ביותר"
נתניהו צילום: חיים צח / לע"מ

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו, סייר היום (ראשון) בעוצבת הגליל, באזור פעילות צה"ל לנטרול והשמדת מנהרות הטרור של חיזבאללה, במסגרת מבצע "מגן צפוני".

במענה לשאלה האם תושבי הצפון יכולים לחיות בשקט, השיב נתניהו, "אני חושב שכל אחד מבין שהוסר כאן איום רציני ביותר. התוכנית המבצעית של חיזבאללה הייתה להשתמש בנשק המנהרות, להחדיר הרבה לוחמים, בין 1,000 ל-2,000 מחבלים לתוך הגליל, לתפוס כאן יישובים".

נתניהו אמר כי "כל אחד מבין איך המלחמה הזאת הייתה נראית, עם גדודים של חיזבאללה בתוך הגליל, ועם צבא איראני אל מול הגולן. את זה מנענו - ואת זה נמשיך למנוע".

בהתייחס להישג שאיתור ששת המנהרות, אמר "ההישג הזה, שבוצע תוך כמה שבועות של נטרול נשק המנהרות של חיזבאללה, זה הישג יוצא דופן שלא היה לשום צבא בעולם. עד היום, אף אחד לא הצליח לפעול בצורה כזאת, במהירות כזאת, באפקטיביות כזאת. כל הכבוד לכם, תודה רבה לכם בשם אזרחי ישראל".

הוא הוסיף על דבריו הבוקר בעניין התקיפה בסוריה, "ב-48 השעות האחרונות, ישראל תקפה מחסן של נשק איראני בשדה התעופה הבינלאומי בדמשק. זה משקף את המדיניות העקבית שלנו והנחישות האיתנה למנוע התבססות צבאית של איראן בסוריה, ואם צריך אנחנו גם נעצים את ההתקפות הללו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מבצע מגן צפוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד