י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בעקבות המפץ בימין

אריאל פנה לנתניהו: "תפטר את בנט ושקד"

בעקבות פרישת בנט ושקד - השר אורי אריאל במכתב לרה"מ: "תפטר את בנט או את שקד מהקבינט והכנס אותי במקום אחד מהם"

אריאל פנה לנתניהו: "תפטר את בנט ושקד"
השר אורי אריאל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השר אורי אריאל, יו"ר האיחוד הלאומי ומי שעומד היום בראשות הבית היהודי בגרסתה המחודשת פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו בדרישה לפטר את השרים נפתלי בנט ואיילת שקד מהקבינט המדיני-בטחוני.

על פי הדיווח של כתב הדסק המדיני של חברת החדשות, ירון אברהם, אריאל פנה לראש הממשלה בדרישה לפטר את חבריו על רקע פרישתם ממפלגת הבית היהודי והקמת מפלגת "הימין החדש" בראשותם.

במכתב שכתב לראש הממשלה, אמר אריאל: "תפטר את בנט או את שקד מהקבינט והכנס אותי במקום אחד מהם".

על פי מקור המעורה בפרטים, במכתב שנשלח הבוקר (ראשון) ללשכת רה"מ, טוען אריאל שבנט ושקד נכנסו לקבינט המדיני-ביטחוני בשל היותם מייצגי הבית היהודי ולאחר מו"מ קואליציוני שנוהל בין המפלגות הבית היהודי והליכוד.

לטענת אריאל, מרגע שנטשו למפלגת הימין החדש, בנט ושקד משאירים לא רק חובות אלא גם זכויות, ומכאן שפיטורי אחד מהם לכל הפחות מחויב המציאות - מלשכת השר אריאל סרבו להתייחס לידיעה.

בתוך כך, מחר יתקיימו הצבעות ליו"ר האיחוד הלאומי ולרשימת המפלגה לכנסת, כשלתפקיד מתמודדים אורי אריאל ובצלאל סמורטיץ'. הבחירות יתקיימו החל מהשעה 17:30 במלון 'קראון פלאזה' בירושלים. 

כמו כן, בשעה 19:30 לערך – יוכרזו התוצאות. והחל מהשעה 20:15 ועד השעה 21:15 תתקיים ההצבעה לרשימה לכנסת ובשעה 21:45 לערך – יוכרזו התוצאות.

אורי אריאל קבינט בנימין נתניהו נפתלי בנט איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד