י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המפץ הפוליטי הבא?

כך מתכנן בני גנץ לזכות בראשות הממשלה

נראה שבני גנץ מכוון לגוש רמטכ"לים בניסיון לכבוש ישירות עם כניסתו לפוליטיקה את ראשות הממשלה | על פי הדיווח גנץ מפעיל את מלוא כובד משקלו על הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, כדי שיחבור אליו לגוש פוליטי אחיד מול נתניהו, כאשר לצידו הוא מכוון לצרף את יעלון ולבני 

כך מתכנן בני גנץ לזכות בראשות הממשלה
יעלון, גנץ, אשכנזי צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר/מארק ישראל סלאם, פלאש 90

בשבוע שעבר דווח ב'ערוץ עשר', כי הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, מכוון גבוה יותר, כאשר הוא מתכוון להציג את מועמדותו לראשות הממשלה, בעוד זהותו הפוליטית טרם התבררה בשל שתיקתו הרועמת, דבר שכבר הפך אותו לגימיק, כמו גם רשימת מפלגתו 'חוסן לישראל', שטרם התבררה מי האישים שייכללו בה.

על פי הדיווח ב'כאן חדשות' מפי גורמים במחנה המרכז, בכוונתו של בני גנץ להשיק את הקמפיין שלו לראשות הממשלה - בשתי פעימות.

הראשונה תהיה בעת הצגת רשימת מפלגתו לכנסת ומצעה, והשנייה תוצג עם כלל החיבורים שירכיב, לקראת הצגת הרשימות.

עוד דווח, כי עיקר הלחץ מופעל בשלב זה על הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, כאשר מתחזקת ההערכה במערכת הפוליטית, כי אשכנזי קרוב לרגע ההכרזה שלו, כי הוא נכנס למערכת הפוליטית.

על פי ההערכה, החיבור שירכיב את גוש המרכז כאלטרנטיבה שלטונית לנתניהו, יכלול את הרמטכ"לים לשעבר בני גנץ, גבי אשכנזי, בוגי יעלון ואת ציפי לבני. כאשר מפלגת 'העבודה' בראשות אבי גבאי ו'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד, שכל מהם רואה את עצמו מועמד גם כן לראשות הממשלה, לא יהיו חלק מהגוש הזה.

כך או כך, בני גנץ צפוי לשבור היום שתיקה וינפיק אולי איזו אמירה פוליטית כלשהי, במחאה שמארגנת העדה הדרוזית מחוץ לביתו נגד חוק הלאום, במטרה להפעיל עליו לחץ שיתבטא בנושא ויתחייב לתקן אותו בכנסת הבאה. זאת מתוך הנחה שהמחאה לא תתבטל בסופו של דבר, בשל מזג האוויר הסורר בישראל בימים אלה.

בחירות 2019 בני גנץ בוגי יעלון ציפי לבני גבי אשכנזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד