י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"השנאה המטורללת שוברת שיאים"

רופא בכיר: "אם נתניהו יגיע - לא אטפל בו"

אמירה מסוכנת: מנהל המחלקה הנוירולוגית בבית החולים הסמוך למקום מגוריו של נתניהו: "הוא גר בקיסריה, ואם הוא יגיע לכאן אני לא אטפל בו" • ראש הממשלה בתגובה: "השנאה המטורללת שוברת שיאים" • הליכוד: "הוא לא יטפל בנתניהו, אבל במחבל הוא בטח יטפל"

רופא בכיר: "אם נתניהו יגיע - לא אטפל בו"
נתניהו לצד בית החולים הלל יפה צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90 / ויקיפדיה

מנהל המחלקה הנויורולוגית בביה"ח 'הלל יפה' התבטא בצורה בעייתית וחמורה מאוד נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ד"ר ירון ריבר אמר לרופאים ולאחיות במחלקה, כי אם ראש הממשלה יפונה לבית חולים, הוא יסרב לטפל בו, כך מפרסם הבוקר כתב השרון של 'ישראל היום', ירון דורון.

בית החולים ממוקם בעיר חדרה, וביתו של נתניהו נמצא בקיסריה. במקרה חירום רפואי, אם נתניהו ישהה בביתו בקיסריה, הרי ש'הלל יפה' הוא בית החולים הקרוב ביותר.

לפי עדויות שהגיעו לידי כתב 'ישראל היום', ד"ר ריבר אמר את הדברים לפני כמה ימים במחלקה הנוירויולגית, שאותה הוא מנהל: "צריך להעיף אותו, צריך להוריד אותו". כשנשאל על מי הוא מדבר, הוא השיב שהוא מדבר על ראש הממשלה נתניהו.

עוד הוסיף להתבטאות החמורה: "הוא גר בקיסריה, ואם יגיע לכאן אני לא אטפל בו".

מדוברות בית החולים מסרו בתגובה כי "ד"ר ריבר הוא רופא משכמו ומעלה ואינו איש פוליטי. דעותיו האישיות לכאן ולכאן - אין בהן עניין או דבר למול העובדה שהוא מסור למטופליו ולעולם ייתן טיפול רפואי לכל אדם באשר הוא. כל אמירה אחרת מגוחכת והוצאה מהקשרה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפרסום באמצעות דף הפייסבוק שלו וכתב: "השנאה המטורללת נגדי שוברת שיאים. לכו תבינו".

מ"הליכוד" נמסר בתגובה: "השנאה המטורללת לנתניהו שוב שוברת שיאים. הוא לא יטפל בראש הממשלה נתניהו, אבל במחבל הוא בטח יטפל. בושה!".

רופא בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד