י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"ביתי אינו אותו הבית"

'העבודה' ממשיכה להתפרק: הח"כית פורשת

אבי גבאי ממשיך לפורר תחת הנהגתו את מפלגת השלטון לשעבר, כאשר ח"כית שנייה מודיעה כי לא תנסה להתמודד בפריימריז הפנימיים במפלגה | על הגירושין מציפי לבני היא אומרת: "טעות אסטרטגית שתפגע קשות בסיכוי לחילופי שלטון" | ותיק הח"כים: "עזיבתך היא אבידה גדולה לתנועת העבודה"

'העבודה' ממשיכה להתפרק: הח"כית פורשת
אבי גבאי נואם על רקע סיסמת הבחירות צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מצטרפת חדשה לרשימת הפורשים מהכנסת. הבוקר (רביעי) הודיעה חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין (העבודה) כי היא לא תתמודד בפריימריז הפנימיים לכנסת ה-21.

נחמיאס ורבין תקפה את התנהלותו של אבי גבאי ואמרה, "נכון להיום, ביתי אינו אותו הבית. ראיתי בפירוק המחנה הציוני ובדרך, טעות אסטרטגית שתפגע קשות בסיכוי לחילופי שלטון ובמפלגת העבודה כציר חיוני להשגת היעד לטובת המדינה ואזרחיה".

עוד הוסיפה חה"כ נחמיאס ורבין וכתבה, "את המהלך הגדול שהחל בשותפות בין הרצוג ללבני היה עלינו להרחיב בחיבורים נוספים שיובילו לניצחון. פרורי המפלגות במרכז ובשמאל מחייבים את כולנו לחשיבה דחופה ומידית בדבר עתיד המחנה הלאומי - הדמוקרטי".

בהודעתה, מצטרפת חה"כ איילת נחמיאס ורבין, לשורה ארוכה של חברי הכנסת שלא יתמודדו לכסנת הבאה, בהם גם חה"כ מיקי רוזנטל מסיעתה, שהודיע בשבוע שעבר כי לא יתמודד לכנסת ה-21.

ותיק הח"כים במפלגת 'העבודה' ח"כ עמיר פרץ הגיב ואמר, "איילת, עזיבתך היא אבידה גדולה לתנועת העבודה. הכירותינו במשך שנים ממחנה רבין ועד היום הוכיחה שאת לוחמת אמיתית למען שלום וצדק חברתי ואני בטוח שתמשיכי להאבק למען ערכים אלה בהצלחה בכל מקום שבו תפעלי בעתיד".

יו"ר 'התנועה' ח"כ ציפי לבני, הגיבה לפרישה וכתבה בצייצן: "איילת נחמיאס ורבין היא שחקנית נשמה אמיתית במגרש הפוליטי. ראתה כמונו את המחנה הציוני כשותפות אמת, כשמורה הדרך עבורה נשאר תמיד יצחק רבין.״

יו״ר סיעת 'התנועה' ח"כ יואל חסון, הגיב לפרישתה של ח"כ נחמיאס ורבין וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "איילת נחמיאס ורבין היא פרלמנטרית מחוננת, תוצר אמיתי של בית גידול אידיאולוגי שמקורו במפלגת העבודה האמיתית, איילת חברת מפלגת העבודה למעלה מ-20 שנה (בין הח"כים הבודדים ב"עבודה" שהם חברי המפלגה לפני בחירתם לכנסת) היא "עבודה" תרתי משמע. ח"כית חרוצה, רביניסטית ולוחמת. עזיבתה מלמדת רבות", כך חסון.

עד כה נודע על שמונה ח"כים נוספים שלא יתמודדו לכנסת הבאה. בהם; שלושה מסיעת 'כולנו' של כחלון - מייקל אורן, אלי אלאלוף, רחל עזריה, שלושה נוספים מסיעת 'הרשימה המשותפת' - חנין זועבי, ג'מאל זחאלקה ודב חנין. וכן הח"כים החרדים מנחם אליעזר מוזס, והשר יצחק וקנין.

בחירות 2019 איילת נחמיאס ורבין מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד