י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התוקף לא יואשם

בת 92 הוכתה ע"י נוסע: "ירד לי דם מהאף"

הנקה פוגלמן, ניצולת שואה בת 92 הוכתה על ידי נוסע בהסעה מיוחדת לבעלי מוגבלויות פיזיות ונפשיות | הנהג המכה לא יואשם בפשע שנאה ככל הנראה בשל מצבו הנפשי | ובתה של הניצולה מאשימה את חברת ההסעות: "הנהג ידע שהנוסע הוא אדם מסוכן, ובכל זאת בחר לקחת אותו ברכב"

בת 92 הוכתה ע"י נוסע: "ירד לי דם מהאף"
אילוסטרציה צילום: unsplash

ניצולת שואה קשישה הוכתה קשות על ידי נוסע בתחבורה ציבורית. תושבת מונטריאול, הנקה פוגלמן, בת 92, הזמינה מונית המופעלת על ידי חברה מיוחדת לשירותי תחבורה עבור נכים וקשישים ובאחריות הרשויות בעיר, ומיועדת לאנשים עם מוגבלות פיזית ונפשית.

הקשישה היתה בדרכה לבקר את בתה, היא ישבה במכונית עם אישה נוספת, ועוד גבר שישב לידה. לאחר מספר דקות בזמן הנסיעה, תקף האיש את פוגלמן בצורה אכזרית.

"הוא התחיל להכות אותי", סיפרה פוגלמן לרשת CBC הקנדית. "הדם התחיל לצאת מהאף שלי, לא ידעתי מה לעשות".

הנהג סיפר שהאיש לא אמר לה מלה אחת, והוא היכה אותה "בלי שום סיבה הנראית לעין". הגבר המכה פתר תשחצים לפני שהיכה אותה, והמשיך עם התשחצים גם כאשר שוטרים הגיעו לעצור אותו, ולכאורה לא מודע לכך שהוא עשה משהו לא בסדר.

דובר משטרת מונטריאול אמר ל-CBC כי לתוקף יש בעיות בריאותיות ונפשיות ולא יואשם בפשע.

רונה, ביתה של ניצולת השואה שהוכתה קשות, אמרה ל'ניו יורק פוסט' כי "הכעס הוא גדול, איך חברת ההסעות ששייכת לעירייה ואחראית על הנוסעים המוגבלים והנכים נתנה לדבר הזה לקרות, הנהג ידע שהנוסע הוא אדם מסוכן, ובכל זאת בחר להסיע אותו".

תקיפה קשישה מונטריאול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד