י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

עושים הובלה? אלו כל השאלות שחשוב לשאול מראש

תכנון הובלה מחייב אותך ליצור קשר עם החברה המיועדת לכך ולקבל הצעת מחיר מסודרת • היום, חשוב מאד להקפיד על חוזה מסודר מול החברה ולוודא כי היא יכולה לגבות את מה שנאמר בעל פה בהסכם כתוב • עלייך לוודא מראש כי החברה זמינה ביום ובשעה המיועד וכדאי להקפיד שיהיה לך מספר טלפון של איש הקשר שלך • בבירור מידע על ההובלה מומלץ לשאול את השאלות המצורפות

עושים הובלה? אלו כל השאלות שחשוב לשאול מראש
הובלות ומשלוחים צילום: pixsabay

תכנון הובלה מחייב אותך ליצור קשר עם החברה המיועדת לכך ולקבל הצעת מחיר מסודרת. היום, חשוב מאד להקפיד על חוזה מסודר מול החברה ולוודא כי היא יכולה לגבות את מה שנאמר בעל פה בהסכם כתוב. עלייך לוודא מראש כי החברה זמינה ביום ובשעה המיועד וכדאי להקפיד שיהיה לך מספר טלפון של איש הקשר שלך. בבירור מידע על ההובלה מומלץ לשאול את השאלות המצורפות.

מהי עלות ההובלה?

על שאלה זו כל אחד רוצה לקבל תשובה. עם זאת יש לשים לב שמתקבלת התשובה המפורטת. פעמים רבות חברת הובלה נותנת הצעת מחיר אך בהסכם כותבת מחיר אחר או מוסיפה תוספות כמו טיפ למובילים. חשוב מאד לבקש מהחברה לדעת מהי העלות הכוללת של ההובלה, כולל כל תוספת שעשויה להיות בדרך ואמצעי התשלום המקובל.

מהו גובה הביטוח של חברת הובלה?

המטרה שלך ושל חברת ההובלה היא שכל החפצים שלך יגיעו אל היעד בזמן וללא כל פגיעה. אבל, יש לזכור כי יכולים להיות מקרים. המובילים הם בני אדם כמו כולנו ועל כן חשוב שהעבודה שלהם תהיה מבוטחת. כמו כן, ישנם מקרים אשר אינם תלויים במובילים כמו תאונות, שיכולות לפגוע במה שנמצא ברכב. הדרך היחידה להעניק לך ביטחון היא לוודא כי החברה מחזיקה בביטוח עבור כל מה שעובר איתה.

אילו שירותים נוספים מספקת החברה?

ישנן חברות אשר מספקות שירותים נוספים, בתוספת תשלום. הזמנת שירותי אריזה, פריקה, הרכבת רהיטים והובלה של כספת, הם שירותים שיתכן שיהיה לך צורך בהם. גם אם תכננת לארוז את כל חפצייך בעצמך, כדאי לברר מה תהיה העלות של אריזה מקצועית ולאחר מכן להחליט מהי הדרך המשתלמת ביותר עבורך לבצע את המעבר. אם ידוע לך על שירות שנדרש לך, מומלץ לשאול מראש את החברה על כך, האם היא יכולה לספק מענה וכמובן לקבל מידע על העלויות.

אילו מגבלות חלות על ההובלה?

יכול להיות שישנן מגבלות שונות של הובלה. אין דרך לדעת זאת מראש אלא דרך בירור מול החברה עצמה. כבר בשיחה הראשונה מומלץ לשאול את החברה כמה שיותר שאלות, לוודא כי היא אכן יכולה להגיע אלייך ביום ובשעה המיועדים, שהיא מוכנה לנסוע אל היעד המדובר ואם יש לך חפצים שצריכים להוביל במדרגות, חשוב לוודא כי אין כל מגבלה לבצע את ההובלה עם החברה.

כמה אנשים יעמדו לרשותך בתהליך ההובלה?

שאלה זו יכולה להישמע לא רלוונטית בתחילה כי הרי מה שחשוב הוא למצוא חברה שתתחייב לבצע הובלה ביעילות, אך בפועל אם לא יגיעו מספר האנשים הרלוונטיים התוצאה עלולה להיות פגיעה בשירות שיינתן לך. אם לא יגיעו מספיק אנשי צוות (במיוחד במקרה של דירה גדולה או הרבה חפצים) אז יהיה להם קשה לבצע את ההובלה, היא תארך זמן רב יותר מהצפוי ואף יתכן שלא תתבצע כהלכה.

הובלות שירות העברת דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד