י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
3 מדינות, 4 עונות, וזמר בקליפ אחד

אבי אילסון בשיר חופה חדש ומרגש • צפו

זמר החתונות אבי אילסון מגיש קליפ חדש הכולל שיר חופה מרגש שהלחין שמואל יפת ועיבד יואלי דיקמן • צפו בוידאו שצולם בשלוש מדינות שונות

אבי אילסון בשיר חופה חדש ומרגש • צפו
הזמר אבי אילסון צילום: יח"צ

אחרי ההצלחה של הסינגלים הקודמים "חתן וגם כלה" ו"אשריך", שכבשו את מצעדי ההשמעות, רחבות הריקודים, ואת היוטיוב. משיק כוכב הזמר החסידי אבי אילסון סינגל חדש "זמן חופה".

בחיפוש אחר שיר חופה ייחודי, הפנה המלחין והמוסיקאי שמואל יפת את תשומת ליבו של אילסון לטקסט מיוחד בעניין משמעות זמן החופה. אילסון התרגש והתחבר מיד ויפת שחתום על שלל להיטי רגש דוגמת "נפשי" ו"כאיל תערוג" הפליא בלחן מיוחד ומרגש אשר נסך במילים המון עוצמה ורגש. כיאה לשיר חופה, על העיבוד וההפקה המוסיקלית הופקד יואלי דיקמן שהטביע את חותמו בעיבוד ותזמור קלאסי. כשאת הכל עוטף קולו של אילסון בהגשה וירטואוזית ומרגשת. מה שללא ספק מסמן את השיר, כשיר החופות החדש.

את יציאת הסינגל מלווה וידאו-קליפ עם קונספט שונה ומרענן. המעביר וממחיז את משמעות הזמן ועונות השנה, באמצעות חלום שאילסון חולם על מציאות מקבילה ושונה.

הקליפ צולם בשלוש מדינות שונות, בשלושה זמנים שונים בליווי צוותי הפקה צילום ונגנים של קרוב לעשרים איש שבכל פעם הוטסו מחדש להפקה מרהיבה ומושקעת שטרם נראתה כמוה בארץ.

 

אבי אילסון שיר חופה שמואל יפת יואלי דיקמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד