י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ניסיון השתקה?

המשטרה לאשה שהנסיך פצע: "ממליצים לך לא לדבר"

הנסיך הבריטי היה מעורב בסופ"ש שעבר בתאונת דרכים, כאשר פגע עם רכבו ברכב שנסע מלפניו - בה ישבה אישה | לדבריה, הוא יצא מרכבו ואמר למחלצים: "השמש סנוורה אותי, אני כל כך טיפש" | הנפגעת טוענת כי המשטרה פנתה אליה והמליצה לה שלא לפרסם ספקולציות עד לסיום החקירה 

משטרה. אילוסטרציה
משטרה. אילוסטרציה צילום: Pixabay

האשה שנפצעה ביום חמישי על ידי הנסיך פיליפ, בעלה של המלכה אליזבת בבריטניה, סיפרה ל'טלגרף' כי המשטרה 'המליצה' לה לא לדבר על המקרה. "הנסיך והמלכה התעלמו ממני, הם לא יכלו לשלוח לי לפחות פתק ברכה עם זר פרחים?, יש לי כאבים חזקים, אני אוהבת את משפחת המלוכה, אבל ההתנהגות שלהם לא מקובלת".

כזכור ביום חמישי הנסיך פיליפ בן ה-97 היה מעורב בתאונה ליד אחוזת סנדרינגהאם בדרום מזרח אנגליה, הנהג פיליפ בעלה של המלכה בן ה-97 היה הנהג, הוא נכנס בעוצמה ברכב שלפניו, הוא התהפך על צידו אך יצא ללא פגע. מהמשטרה נמסר, כי "אנחנו מודעים לעניין הציבורי שהמקרה מעורר, יחד עם זאת כמו במקרים אחרים של חקירות, לא ראוי לפרסם ספקולציות על סיבות התאונה עד שהחקירה תסתיים".

על פי עדי ראייה, הנסיך רעד והיה בהלם כשחולץ מהרכב, ואמר למחלצים: "השמש סנוורה אותי, אני כל כך טיפש". מסתבר שהנסיך הקשיש לא למד לקח, ותוך יומיים הוא כבר חזר לנהוג. אך מה שעורר סערה בממלכה, היה העדות של האשה שהיתה ברכב בו נכנס הנסיך הקשיש, על פי הדיווח ב'דיילי מייל', לאחת הנשים ברכב נשבר פרק כף היד, אשה נוספת סובלת מחתכים בברך, ותינוק שהיה בתוך כסא תינוק במכונית לא נפגע.

האשה שסיפרה על 'בקשת' המשטרה שלא לדבר, היא אמה פיירוויזר, בת 45 שנפצעה ושברה את פרק כף ידה, סיפרה שהיא "לא הפסיקה לצרוח" בזמן ההתנגשות ליד האחוזה בסנדרינגהאם בנורפולק, היא הוסיפה כי "יש לה מזל להיות בחיים, והיא לא מרוצה מהדרך שבה ארמון בקינגהאם טיפל בתאונה".

ביום שישי נמסר מארמון המלוכה על ידי הדוברת לתקשורת, כי "הנסיך שאל בשלום הפצועות, ואין שום בעיות עם הפצועות". אתר 'דה סאן' דיווח כי אחת הפצועות אמרה, "תמיד רציתי לפגוש מישהו ממשפחת המלוכה, אבל לא בצורה כזו".

הנסיך פיליפ תאונת דרכים משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד