י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אין לו בושה

ליברמן השווה את החרדים לחמאס וספג אש 

שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן, מציג השוואה מקוממת בין המגזר החרדי לארגון הטרור חמאס, בקמפיין הבחירות שהשיק היום וסופג ביקורת ציבורית רחבה

ליברמן השווה את החרדים לחמאס וספג אש 
ליברמן צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, השיק היום (ראשון) את קמפיין הבחירות שלו לכנסת ה-21 ובאופן מעורר מחלוקת בחר להשוות את החרדים ללא פחות מאשר חמאס ואחמד טיבי.

במסיבת עיתונאים מיוחדת שנערך היום, הציג ליברמן את הקמפיין תחת הסיסמא "ליברמן לא דופק חשבון". כך למשל "לא דופק חשבון לחרדים", "לא דופק חשבון לחמאס", ו"לא דופק חשבון לטיבי".

התגובות במערכת הפוליטית לא איחרו לבוא. ברשתות החברתיות תהו מדוע המפלגות החרדיות מסרבות להצהיר כי לא ישבו בקואליציה עם ליברמן כמו שנוהגים כלפי לפיד, אחרי שליברמן החל בשנים האחרונים להסית בכל הזדמנות נגד הציבור החרדי.

קמפיין ליברמן. צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) מסר, "מפלגה שכמעט כל הקדנציה לא קידמה כלום לטובת החברה הישראלית, ורוצה שוב לזכות לאהדת הקהל ולקבל מנדטים בבחירות, מצאה את הדרך הכי קלה ופשוטה, והיא, לתקוף את המגזר החרדי ובכך לנסות להתחרות עם יאיר לפיד על דעת הקהל של שונאי החרדים".

מלכיאלי הוסיף ותקף את השר לשעבר אביגדור ליברמן, "ליברמן, ממליץ להבא, שתלמד מש"ס איך דואגים לכל השקופים ולשאר הציבור, בכל מהלך הקדנציה ומקדמים עשרות חוקים המסייעים והעוזרים לציבור מידי יום ביומו".

‏השר לשעבר אלי ישי הגיב אף הוא ותקף את ליברמן כשאמר כי, "חרדים, חמאס ואחמד טיבי - מבחינתו של ליברמן, כל אלה הם אויבי ישראל שחובה להילחם נגדם. אותו שר בטחון כושל שלא הצליח למגר את הטרור, הפקיר את אלאור אזריה והעניק אפס בטחון לאזרחי ישראל, מצא לו כעת אויב חדש להילחם בו - הציבור החרדי".

ישי הוסיף כי, "‏ברוך ה׳ שהאדם המסוכן הזה כבר לא יושב במשרד הביטחון, אבל אסור להסתפק בכך. מחובתנו לעשות הכל בכדי למנוע מהמפלגה המיותרת שלו להיכנס לכנסת. ליברמן הוא לא ימין, אלא מפלגה של שנאה והסתה. מקומה בפח האשפה של ההיסטוריה".

חה"כ ינון אזולאי מסר בתגובה לקמפיין של ליברמן "לא דופק חשבון לחרדים": "ליברמן בעיקר לא דופק חשבון לעצמו; הקדנציות שלו לאורך ההיסטוריה מסתכמות בעיקר באפס עשייה ובבריחה מתפקידים - אם היה רגע אחד עוצר ודופק חשבון לעצמו הוא היה מבין שעליו ממזמן לפרוש - גם הרוסים שאליהם מכוון ליברמן כבר לא קונים את הלוקשים שהוא מוכר להם בעיקר בקמפיין בחירות".

אביגדור ליברמן הסתה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד