י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חשיפת 'בחדרי'

מונטג: לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים

חשיפת 'בחדרי': חבר מועצת העיר בית שמש משה מונטג הודיע כי בכוונתו לקחת פסק זמן מתפקידו בעיר בית שמש ולפרוש מתפקידו בעירייה • כל הפרטים

מונטג: לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים
משה מונטג צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

במהלך ישיבת המועצה שהתקיימה היום (ראשון) הודיע מונטג במפתיע על כוונתו לקחת פסק זמן מהעשייה הציבורית בעיר בית שמש.

מונטג אמר כי "הרבה מאמצים הושקעו בדבר כניסת סיעת דגל התורה לקואליציה. הרבה מאוד התלבטויות. לדבריו: "נעשתה פה עבודה רצינית עם גבורה שאני חושב שהיו דברים שהתנהלו שיצאו מחוץ לפוליטיקה והתנהלו בין הגורמים הרוחניים בצורה טובה ולשביעות רצון כולם".

"הגענו לשלב הזה של כניסה לקואליציה ואני חושב שדגל התורה כולה נכנסה לקואליציה מתוך מטרה ללכת ולעזור לך ראש העיר במשימות הגדולות שיש לך, לעבוד בצורה משמעותית ובצורה רצינית לטובת העיר", הוסיף.

מונטג הודה לחבריו במועצה ואמר: "ברוך ה' זכיתי לשרת את הציבור 15 שנה בעיריית בית שמש ובמגוון תפקידים. חשוב שהרבה מאוד עשייה נעשתה בעיר בשנים האחרונות והרבה מאוד פירות יקצרו אותם בשנים הבאות. מתוך כל העשייה הרבה מאוד דברים צריך להכניס אותם למסלולים יותר טובים ולשפר את העיר".

מונטג הוסיף והודיע: "ברמה האישית התייעצתי גם גם רבותיי וגם עם משפחתי ובני ביתי וקיבלתי החלטה לקחת פסק זמן מהתפקידים שלי בעיריית בית שמש, לא מהחיים הציבוריים בכלל אבל מהנעשה פה".

"חיכיתי לרגע שדגל התורה תכנס לקואליציה, שדגל התורה תתייצב, תהיה לפי גודלה האמיתי ולפי מה שהמפלגה הזו שווה. מאחל למפלגה שלי בהצלחה", הסביר.

מונטג סיים את דבריו כשפנה לחברים בסיעת 'אגודת ישראל' ואמר: "אנחנו מתכוונים לשים את כל הוויכוחים ואת כל ה'אי הסכמות' שהיו בתוך סיעת יהדות התורה המורחבת, לשים את הדברים מאחורינו ולצאת כולם לדרך חדשה עם ידידינו הוותיקים וידידינו החדשים".

משה מונטג בית שמש פסק זמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד