י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחיו וגיסו המריאו מישראל

יממה אחרי: מצבו של איציק עדיין קשה

מצבו של הבחור מבני ברק שנפצע קשות בתאונה בפולין, ממשיך להיות קשה, אך יציב | אחיו וגיסו המריאו מישראל כדי לשהות לצידו | בשיחה עם 'בחדרי' אומר האח כי הרופאים מתכוונים לבצע ניתוח נוסף לאחר הניתוחים שכבר אמש בראשו | המשיכו להתפלל לרפואת יצחק בן אהובה שושנה

הרכב ממנו חולץ איציק
הרכב ממנו חולץ איציק צילום: איציק פ.

בני משפחה של הצעיר מבני ברק שנפצע בתאונה בפולין, נחתו ושוהים לצד הפצוע. מצבו של איציק מוסיף להיות קשה והוא מורדם ומונשם. בעוד כיממה ישקלו את האפשרות להטיסו לישראל.

בבית החולים Kliniczny Szpital Wojewódzki בעיר זֶ'שוּב בדרום מזרח פולין, מאושפז יצחק בן אהובה שושנה, במצב קשה מאז אתמול (ראשון), כאשר בשעות הבוקר נפצע בתאונת דרכים, עת עשה את הדרך חזרה מתפילה בציונו של רבי. אלימלך מליז'ענסק זצ"ל.

איציק סובל מפגיעות בפלג גופו העליון, ובשלב זה הוא במצב קשה, מורדם ומונשם. אחיו מני וגיסו פיני, שהמריאו מישראל ושוהים לצד איציק, אמרו ל'בחדרי חרדים' כי הרופאים מתכוונים לערוך ניתוח נוסף, אולם בשלב זה טרם ברור מתי הוא יבוצע בפועל.

מאחר ולפני הטיסה איציק דאג לביטוח נסיעות בחברת "פספורטכארד", אלה הפעילו איש רפואה של חברת "מד אסיס" שהגיע כבר אתמול לבית החולים, על מנת להתרשם מהפגיעה ועל מנת להעביר דיווח רפואי מסודר לישראל, לבני המשפחה ולגורמי הרפואה הרלוונטיים. יצויין, כי בית החולים נמנע מלמסור מידע רפואי לחבריו של איציק, ששהו לצידו - עד להגעת הגורם הרפואי מטעם חברת מד אסיס.

מהפרטים שנמסרו ל'בחדרי חרדים', עולה כי האפשרות להטיסו להמשך טיפול בישראל כבר נבחנת, אולם הגורמים הרפואיים מעדיפים להמתין עוד 24 שעות כדי שמצבו של איציק יתייצב עוד יותר.

הצעיר, שהה בדינוב במסגרת התנדבותית. אחיו סיפר ל'בחדרי' כי איציק נסע למוסדות של הרב פנחס פאמפ, שם התארחו קבוצה של ילדים מיוחדים ובחורים יתומים, שהוצאו לנופש בסוף השבוע. איציק התנדב לבוא ולסייע, כך שבמהלך השבת לא היה לו זמן לעצמו.

כפי שדיווחנו אתמול לראשונה ב'בחדרי חרדים', בבוקר יום ראשון נסע להתפלל בציונו של רבי אלימלך מליז'ענסק זי"ע, ובדרך חזור, כ-20 דקות לפני שובו, הרכב החליק על קרח שהיה בכביש והתהפך, איציק וחברו נפצעו. הנהג נפצע בנס באורח קל בלבד, אך איציק נלכד וחולץ על ידי צוותי כיבוי. הוא פונה לבית החולים בעיר ריישא (ז'שוב) במרכז גליציה המרכזית, כשהוא בהכרה ובמצב קשה. כאמור, מאז הוא נותח ובשלב זה הוא מורדם ומונשם.

העתירו בתפילה עבור יצחק בן אהובה שושנה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

תאונת דרכים פולין דינוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד