ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הליטאים שוברים שתיקה

התגובה למתקפה: לא הופר הסכם עם ש"ס, דגל מכבדת הסכמים

המאבקים בציר הליטאי-ספרדי בעקבות הצטרפות סיעת 'דגל התורה' בעיר בית שמש לקואליציה של עליזה בלוך, תוך זניחת ש"ס - אינם נרגעים • אחרי שנמנעו מלהגיב למתקפה החריפה של התנועה הספרדית, ב'דגל' משיבים לטענות הקשות וטוענים: "לא הופר הסכם כי לא היה הסכם"

התגובה למתקפה: לא הופר הסכם עם ש"ס, דגל מכבדת הסכמים
גפני ודרעי צילום: פלאש90

לאחר שתיקה ממושכת, 'דגל התורה' משיבה לטענות שהוצגו על ידי תנועת 'ש"ס', לפיהם הם הפרו את הסיכומים ביניהם בעיר בית שמש וכינו את דגל 'בוגדים', במפלגה הליטאית טוענים כי לא היה כלל הסכם עם ש"ס בבית שמש.

בהודעה שפרסמו בשעה האחרונה בתנועת 'דגל התורה' נכתב כי "לא הופר הסכם כי לא היה הסכם", תוך שהם מציינים כי, "לצערנו אנחנו נאלצים להגיב על טענות להסכמים או מחויבויות כאלה ואחרות שלא היו ואשר נטען שמונע מדגל התורה להכנס לקואליציה בבית שמש".

בדגל התורה מציגים את עמדתם כלפי הטענות של ש"ס ומסרו "ההסכם היחיד שהיה בבית שמש הוא הסכם משולש של כלל הסיעות החרדיות לתמיכה בראש העיר לשעבר ר' משה אבוטבול - הסכם שלצערנו הופר".

"דגל התורה וסיעת ש"ס שפעלו לפי ההסכם מצאו עצמם במצב אחר - ללא הבנות והסכמות מול ראשת העיר שנבחרה ובנחיתות פוגענית כלפי ציבור הבוחרים", אמרו, והוסיפו כי "בעקבות כך ננקטו מספר פעולות משותפות בין דגל התורה לש"ס בנושא הכניסה לקואליציה".

בדגל התורה מודים כי "גם במו"מ סביב כניסת דגל התורה לקואליציה היו הסיעות מתואמות באותו ציר הזמן, ומשהתברר כי היו הבטחות ומחוייבויות בין השאר גם בעניין תפקידים הבכירים למפלגות האחרות מצאו לנכון סיעות דגל התורה וש"ס כל אחד בנפרד שלא להכנס לקואליציה".

אלא שלטענת דגל, "לאחר הקמת הקואליציה ולאחר זמן הוחלט על ידי רבני דגל התורה לאור ההבנות אליהם הגיעו להשתלב בקואליציה העירונית מבלי לגרוע או לקחת דברים או תפקידים שהיו מיועדים לסיעת ש"ס במהלך המו"מ".

בדגל התורה מסרבים להתייחס לדברים הקשים שהטיחו בהם ש"ס, בהם כינויי 'בגידה' ו'סכין בגב', ומסרו היום כי, "דגל התורה מכבדת ההסכמים במקומות עליהם היא חתומה ואף מעבר לכך".

דגל התורה ש"ס בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד