י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מצמרר: הסרטן נעלם

"יוסף מרדכי כבר לא יגיד אין לי יותר כח"

בשורה טובה: הורי הילד החרדי שחלה בסרטן בפעם הרביעית ותמונתו כשהוא מרכין את ראשו על מכונת הכימותרפיה ריגשה את הרשת - מדווחים כי גידול סרטני אחד מתוך שניים נעלם לגמרי • "אנו מרגישים שיוסף מרדכי כבר לא יגיד אין לי יותר כח"

"יוסף מרדכי כבר לא יגיד אין לי יותר כח"
הילד יוסף מרדכי בן תהילה שמחה צילום: באדיבות המצלם

לאחר שהרשת התרגשה מתמונתו של הילד החרדי יוסף מרדכי קדוש, שתועד כשהוא מרכין ראשו על מכונת הכימותרפיה ובוכה - כעת ההורים מבקשים לומר תודה, כאשר בשורה טובה בפיהם; ותקווה לבשורה טובה נוספת.

ההורים כתבו בהתרגשות רבה: "יש מקומות שההצלחה בהם אינה נמדדת לפי התוצאה הסופית, אלא לפי גודל ההשקעה למען המטרה".

הורי הילד הוסיפו: "השקעתם מעל ומעבר בתפילות וברכות עבור בננו יוסף מרדכי, וזו היא ההצלחה שלכם".

"לשמחתנו ולצערנו, בבדיקה האחרונה ראו כי מתוך שני המקומות בהם היה הסרטן, במקום אחד זה נעלם לגמרי, אך במקום השני זה עדיין קיים...".

"במקום אחד זה נעלם לגמרי". (קרדיט: באדיבות המצלם)

עוד הוסיפו ההורים: "בשלב זה הילד יהיה במעקב בדיקות להמשך טיפול. אנו מרגישים שיוסף מרדכי, כבר לא יגיד "אין לי יותר כח"...

"הוא תמיד יזכור לכם את כל התגובות המרגשות שכתבם לו מהלב ומהנשמה, אתם אלו שנתתם לו מחדש - את הכח והתקווה, להמשיך להילחם במחלה בכל דרך".

"תפילות אינן הולכות ריקם חלילה, הן שמורות לכולנו בשערי שמים, וכל מה שה' עושה הכל לטובה. אנא המשיכו לברך ולהתפלל: "יוסף מרדכי בן תהילה שמחה. תודה לכם מלב אל לב, ההורים של יוסף מרדכי".

כזכור, בפוסט שפורסם ברשתות החברתיות בתחילת השבוע (ראשון) בצירוף התמונה, הגיעה הבקשה המרגשת שיצאה מקירות לבו של הילד שהצליח לגבור על המחלה הארורה כבר שלוש פעמים וכעת קיים חשש כי חלה בה שוב בפעם הרביעית.

התמונה שריגשה את הרשת. (קרדיט: באדיבות המצלם)

"בורא עולם, בעוד כמה רגעים יכניסו אותי למכונה הזאת, לבדיקה גורלית בחיי, רציתי לבקש מימך משהו. שלוש פעמים. המכונה הזאת הודיעה לי שאני ילד חולה סרטן, בבקשה, שהיא לא תודיע לי את זה בפעם הרביעית...", כך נפתח הפוסט המרגש של יוסף מרדכי.

הוא המשיך וזעק: "שלוש פעמים, שמעת אותי זועק, די! די! די!, בבקשה, אל תיתן לי לזעוק בפעם הרביעית... שלוש פעמים, לקחת מראשי את כל השערות, תודה לך, שבשבועות האחרונים החזרת לי אותם, בבקשה, אל תיקח לי אותם בפעם הרביעית...", כך בפנייתו לבורא עולם.

"מאות שקיות כימותרפיה, ספוגים בדם שלי, מלא דקירות מחטים וניתוחים, פזורים בגופי, עור הבשר שלי, שרוף וחרוך מההקרנות, בבקשה, שאני לא ירגיש את כל זה בפעם הרביעית...".

הנער סיים את הפוסט וכתב: "שמונה שנים אומרים לי שאני 'ילד גיבור', אבל לך אני יגיד את האמת, אין לי יותר כח, לפעם רביעית...".

עין לא נותרת יבשה לשמע קריאתו ותחינתו של הילד הקט שלא טעם חטא וכעת אולי צריך להתמודד עם המחלה הארורה בפעם הרביעית בגילו הכה צעיר.

'בחדרי חרדים' מאחל לילד רפואה שלמה ומהירה.

ילד חולה הקרנה פוסט מרגש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד