י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חקירה מקצועית מהירה וממוקדת

שבועיים לאחר שוד הנגיד: נעצרו 4 ערבים

שבועיים לאחר השוד בבית הנגיד החסידי בירושלים, באמצעות כפיתת אשתו תוך התחזות לטכנאים, נעצרו ארבעה ערבים | מעצרם של שלושה מהם הוארך עד ליום ראשון

שבועיים לאחר שוד הנגיד: נעצרו 4 ערבים
ניידות משטרה מחוץ לבית הנגיד צילום: המצלם

שבועיים לאחר ששדדו וכפתו את אשת הנגיד החסידי - נעצרו ארבע חשודים ומעצרם הוארך.

בבוקר יום רביעי לפני שבועיים, התדפקו שני ערבים על דלת בית משפחת כהן בשכונת גוש 80 בירושלים, וכפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הם סיפרו כי באו לספק לה מכונת כביסה שהזמינה, בעת שבעלה הרב חיים יצחק כהן נמצא בבית הכנסת.

לאחר שזו פתחה להם את הדלת, תקפו אותה, קשרו את רגליה כדי שלא תוכל להתנגד וערכו סריקה מהירה בבית, גנבו מכל הבא ליד. מדובר בשווי של עשרות אלפי שקלים וכן תכשיטים רבים.

רק לאחר שהשודדים עזבו את הבית, הקשישה הצליחה להשתחרר ולהזעיק עזרה. כוחות משטרה מתחנת לב הבירה במרחב ציון פתחו מיד בחקירה לאיתור החשודים, ונעזרו בין היתר במצלמות האבטחה שמקיפות את הבית. 

הבוקר נודע ל'בחדרי חרדים', כי בתום פעולות חקירה פשטו חוקרי המשטרה על בתיהם של ארבעה חשודים בגילאי 20-40 תושבי מזרח ירושלים, ואף תפסו שני רכבים שעל פי החשד שימשו אותם לביצוע השוד.

שלושה מהחשודים הוארך מעצרם עד ליום ראשון הקרוב והחשוד הרביעי יובא היום לדיון בבית משפט השלום בירושלים, שם הטוען המשטרתי יבקש להאריך גם את מעצרו.

"שוב אנו עדים לעבירה חמורה כנגד קשישים, במהלכה החשודים ניצלו את גילה של האישה ויכולותיה הפיזיות כנגדם, על מנת להשתלט עליה ולשדוד את כספה ורכושה. חקירה מקצועית מהירה וממוקדת שהובילה לאיתור זהותם של החשודים במעשה החמור ומעצרם, מהווה נדבך חשוב ומרכזי במלחמתה העיקשת והבלתי מתפשרת של המשטרה כנגד אותם עבריינים והבאתם לדין", ציינו במשטרה.

הנגיד החסידי שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד