י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
רוחות מלחמה

נתניהו מזהיר: "התגובה תהיה קטלנית וכואבת מאוד"

בזמן שרוחות מלחמה מנשבות בצפון ובדרום, משמיע ראש הממשלה נתניהו דברי אזהרה לאויבים בחזיתות השונות: "מישהו בעזה חשב שהוא יכול להרים ראש - הם צריכים להבין שהתגובה שלנו תהיה קטלנית וכואבת מאוד"

נתניהו מזהיר: "התגובה תהיה קטלנית וכואבת מאוד"
נתניהו צילום: קובי גדעון / לע"מ

רה״מ נתניהו בתרגיל סדרת קרב בשיזפון: "מישהו בעזה חשב שהוא יכול להרים ראש - הם צריכים להבין שהתגובה שלנו תהיה קטלנית וכואבת מאוד. אנחנו ערוכים לכל תרחיש ולכל הסלמה".

את הדברים אמר ראש הממשלה במסגרת סיור שערך הבוקר בבסיס שיזפון וצפה בתרגיל סדרת קרב משולבת של צוערי זרוע היבשה של צה"ל.

כחלק מתהליך הלמידה של ראש הממשלה את הטענות העולות בדו״ח בריק, צפו רה"מ נתניהו ומפקד זרוע היבשה, האלוף קובי ברק, בתצוגת תכלית של זרוע היבשה בשילוב חיל האוויר ושוחחו עם צוערי השלמת הקצונה היבשתית.

נתניהו סימן את האויב המרכזי ואמר, "האויב העיקרי שאנחנו עומדים בפניו זה איראן. איראן מכריזה על כוונתה להשמיד אותנו בנשק גרעיני שאנחנו מחויבים לסכל, אבל איראן גם בונה כוחות סביבנו. היא רוצה ללפות אותנו. הם הקימו מבצר קדמי בלבנון, באמצעות חיזבאללה, הם הקימו מבצר דרומי בעזה שאותו תומכים חמאס והג'יהאד האסלאמי, ועכשיו הם רוצים להקים מבצר שלישי, ממש על גבולנו מול גולן, בהתבססות צבאית של צבא איראן בסוריה".

"אנחנו מחויבים להילחם בכל הדברים הללו. אנחנו הולמים בצבא איראן בסוריה", הוסיף רה"מ. לדברי נתניהו, "צה"ל הוא הצבא היחיד שנלחם בצבא האיראני בסוריה. אנחנו מנטרלים את נשק המנהרות, במבצע מגן צפוני עכשיו בלבנון, ואת נשק המנהרות בעזה. אנחנו בשלוש החזיתות האלו מול איראן וגרורותיה".

"זרוע היבשה היא חלק חיוני מכוח ההכרעה של צה"ל. זרוע היבשה משתנה במהירות. נעשו דברים גדולים וייעשו דברים גדולים עוד יותר. שוחחתי עם הרמטכ"ל אביב כוכבי, כיצד להפוך את זרוע היבשה הקטלנית שלנו לקטלנית עוד יותר, וזה אומר לשלב בה את כל הטכנולוגיות הללו, שאת חלקן ראינו כאן, וחלקן עוד בדרך", אמר נתניהו.

עוד אמר ראש הממשלה, אני בטוח ביכולת שלנו להכריע את האויב. אנחנו מאותגרים מצפון ומדרום, וגם ממזרח וגם מזירות רחוקות - אנחנו יכולים לזירות האלה.

"אני מתרשם ממה שראיתי כאן. אני רואה את רוח הלחימה, יש אולי מישהו בעזה שחשב שהוא יכול להרים ראש, אני מציע להם להבין שהתגובה תהיה קטלנית וכואבת מאוד. אנחנו ערוכים לכל תרחיש ולכל הסלמה. אנחנו סומכים עליכם, מדינת ישראל סומכת עליכם, ואני סומך עליכם".

בנימין נתניהו עזה איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד