י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שלושה שבועות אחרי

בני בירך 'הגומל': "התגובות מרגשות" • צפו

"הטוב כי לא כלו רחמיך". שלושה שבועות לאחר שאיבד את הכרתו והיה במצב קשה, איש התקשורת עלה השבת לתורה ובירך ברכת 'הגומל' בכוונה יתירה | ביום חמישי הגיע להודות למתנדבים שהצילו את חייו ואמר, "לא האמנתי שאני אהיה שחקן בסיפור הזה, כסיפור אישי" • צפו

בני בירך 'הגומל': "התגובות מרגשות" • צפו
איש התקשורת בני גרנות צילום: באדיבות המצלם

שלושה שבועות חלפו מאז התמוטט העיתונאי ואיש היח"צ בני גרנובסקי (גרנות), בבוקר שבת הוא עלה לתורה בישיבת 'דרך התורה' בבני ברק, שם הוא משמש כגבאי, והודה להשם יתברך על הנס הנפלא.

מיד לאחר שבירך בשמחה רבה "הַגּומֵל לְחַיָּבִים טובות שֶׁגְּמָלַנִי כָּל טוב", הציבור פתח בספונטניות בשירה של "הטוב כי לא כלו רחמיך".

גרנובסקי, המוכר בציבור בשמו העיתונאי גרנות, כפי שדיווחנו כאן ב'בחדרי חרדים' לפני כשלושה שבועות במוצאי שבת תוך כדי שינה ליבו הפסיק לפעום. באורח נס, אשתו אסתי התעוררה מתוך שינה מצמא ושמעה את נשימותיו האחרונות. זו לא איבדה עשתונות, הזעיקה עזרה והחלה לבצע פעולות החייאה עד להגעת צוותי הרפואה.

במשך כחצי שעה בוצעו פעולות החייאה על בני בתוך ביתו, כשלאחריהן הוא פונה לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה. הוא עבר צנתור לב אך לא התגלה דבר חריג. גולשי 'בחדרי חרדים' התבקשו מספר פעמים להתפלל לרפואתו, וב"ה מיום ליום מצבו הלך והשתפר עד שלאחר כשבועיים שוחרר לביתו.

בשיחה ל'בחדרי חרדים' הערב (מוצ"ש) אומר בני "מיום ליום אני מבין את הנס יותר ומתאושש וחוזר לחיים סדירים באיטיות". לדבריו, "התגובות שקיבלתי מאנשים, כמה שהתפללו עלי ודאגו לי - מרגשות!".

ביום חמישי האחרון בשעות הערב, בני גרנובסקי הגיע למשרדי 'איחוד הצלה' בבני ברק, להודות למתנדבים שהצילו את חייו. בני סיפר למתנדבים כי לפני כשבע שנים כאשר שימש כדובר איחוד הצלה, ביקש בין היתר גם מאפי פלדמן מנהל הסניף, להפנות אליו מקרי ניסים בהם אנשים קיבלו דום לב - ובזכות פעילות המתנדבים - חזרו לחיים. "לא האמנתי שאני אהיה שחקן בסיפור הזה, כסיפור אישי".

נס רפואי ברכת הגומל הודאה איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד