י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מנסה לסכסך?

הח"כ מש"ס עוקץ את אגו"י: מיללים וממשיכים לשבת בקואליציה

על רקע בניית 'גשר יהודית' במהלך השבת ולקראת חמש שבתות נוספות בהן תימשכנה העבודות, יו"ר ועדת החינוך מש"ס, תוקף את 'יהדות התורה' על הישארותה בקואליציה התל אביבית לנוכח חילול השבת וכינה את התגובות "יללות" | 'בחדרי' פנה לנציג 'אגודה' וזו היתה תגובתו

הח"כ מש"ס עוקץ את אגו"י: מיללים וממשיכים לשבת בקואליציה
יעקב מרגי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות העבודות בגשר יהודית בשבת האחרונה בלב תל אביב, חבר הכנסת יעקב מרגי מש"ס יוצא הערב (מוצאי שבת) במתקפה חסרת תקדים נגד 'אגודת ישראל'.

בציוץ ברשת הטוויטר כתב מרגי, "‏אחרי הפקרת ענייני הקודש בבית שמש וכניסת אגודת ישראל לקואליציה הם מייללים על העבודות בגשר יהודית בשבת וממשיכים לשבת בקואליציה של רון חולדאי".

מרגי בדבריו התייחס לכניסת 'אגודת ישראל' לקואליציית עליזה בלוך בבית שמש, לאחר שש"ס נותרה בחוץ. כמו גם בתל אביב, כאשר נציג ש"ס המקומי נתן אלנתן פרש בעבר מהקואליציה בעקבות חילולי שבת ולא שב אליה לאחר הבחירות.

בנוסף, בש"ס הרשמית שיגרו אף הם תגובה בשמו של נציגם בתל אביב נתן אלנתן, שמסר כי, "אנו מוחים בתוקף על רמיסת השבת בראש חוצות. אסור שיימשך חילול השבת בפרהסיה ופגיעה בקדושת השבת. כמי שמייצג עשרות אלפי תושבים, חרדים, מסורתיים וחילונים, אני דורש בשמם להפסיק באופן מיידי את העבודות בגשר יהודית".

"בנוסף", הוסיף אלנתן, "אני פונה לחבריי מיהדות התורה שנכנסו לתוך הקואליציה של רון חולדאי: אנא אל תתנו יד שבמשמרת שלכם העירייה תהיה שותפה לחילול השבת האדיר הזה. אל תתנו לדרוך ולבזות את השבת הקדושה".

'בחדרי חרדים' פנה הערב לנפתלי לוברט נציג 'אגודת ישראל' בתל אביב, שסירב להתייחס לדבריהם של נציגי ש"ס, כמו גם לשאלתנו, האם הוא פועל מול ראש העיר חלודאי למנוע את חילול השבת או האם בכוונתו לפרוש מהקואליציה אם העבודות לא תיפסקנה ואמר: "אייני מתראיין לתקשורת".

יעקב מרגי אגודת ישראל גשר יהודית תל אביב חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד