י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תרגיל סמוי

על חם: פרצו לבית קשיש והופתעו • צפו

הפורצים נכנסו אל בית קשיש ביישוב נשר, אולם במקומו - המתינו להם באופן סמוי, בלשי המשטרה • צפו בתיעוד  

על חם: פרצו לבית קשיש והופתעו • צפו
אילוסטרציה צילום: unsplash

בלשי המשטרה "פינו" בשבוע האחרון קשיש מביתו בנשר ובתאום עם בנו דאגו שישהה מחוץ לביתו, על מנת שיוכלו לעצור בשעת מעשה, צמד פורצים המנסים לגנוב את רכושו.

מדובר בחקירה סמויה שניהלה היחידה המרכזית במחוז חוף בשבועות האחרונים, אשר הביאה לסיום מוצלח של מבצע מתוזמן באופן מיוחד, במסגרתו התחלפו בלשי המשטרה עם קשיש הגר בנשר, כך שבעת כניסת הפורצים לביתו, צפו בהם השוטרים ועצרו אותם "בשעת מעשה"- בעת צאתם מבית הקשיש עם הרכוש הגנוב.

תצפית על הפורצים וסינק של סנ"צ דוד סולומון, ראש מפלג פשיעה בימ"ר חוף

ראשיתה של הפרשיה, כאשר חוקרי הימ"ר עקבו אחר שני תושבי חיפה, שעפ"י החשד מאתרים קשישים, לומדים את סדר יומם ו"בשעת כושר" פורצים לבתיהם וגונבים את רכושם וכספם.

בתןך כך, בלשי המשטרה הבחינו כי שלושת החשודים "התבייתו" לאחרונה על מטרה חדשה, בדמות קשיש כבן 80 הגר בנשר לבדו וסובל מאלצהיימר, אולם כדי לעוצרם עם ראיות של ממש, הוחלט במשטרה לבצע תרגיל חקירה סמוי, הכולל כאמור הוצאת הקשיש מביתו בסיוע בנו, כך שהבית יישאר לכאורה ריק והפורצים ימהרו לממש את תוכניתם וניתן יהיה לעוצרם "על חם".

כאמור, שלושת החשודים נעצרו עם הרכוש הגנוב בעת שיצאו מבית הקשיש ומעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום חיפה, כאשר ביום שישי הגישה יחידת התביעות של מחוז חוף הצהרת תובע ובכוונת המשטרה להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים, לצד בקשה למעצר עד תום הליכים, על מנת להרחיקם מהחברה אחר סורג ובריח ובכך לשמור של שלום הציבור, בטחונו ורכושו.

שוד קשישים חקירה סמויה חוליית פורצים נשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד