י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הרה"ר הגאון רבי דוד לאו שליט"א אירח את ראש חטיבת הבריאות במכבי פרופ' נחמן אש

אל הפגישה הצטרפו מנהלת השיווק הארצי הגב' נירית בן קיש ומנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר ● במהלך הפגישה הוצג פרויקט ייחודי ופריצת דרך בנושא קידום בריאות, ורעיונות לשיתופי פעולה לבריאות הקהילה

הרה"ר הגאון רבי דוד לאו שליט"א אירח את ראש חטיבת הבריאות במכבי פרופ' נחמן אש
ראשי מכבי אצל הרה"ר צילום: יח"צ מכבי

השבוע הגיעו ראש חטיבת הבריאות והמשנה למנכ"ל מכבי פרופ' נחמן אש, ומנהלת השיווק הארצית הגב' נירית בן קיש ומנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר, לפגישה מיוחדת אצל הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו שליט"א על מנת לדון בפרויקט ייחודי ופריצת דרך בנושא קידום בריאות בתחום בריאות האישה.

הרה"ר הגר"ד לאו שליט"א קיבלם בכבוד והדגיש את הערכתו הרבה לנוכח הפעילות הנרחבת הנעשית בקרב כלל האוכלוסיות בארץ.

ראש חטיבת הבריאות במכבי והמשנה למנכ"ל פרופ' נחמן אש הודה להרב שליט"א על האירוח המכובד. ופרס בפני הרב את מדדי מכבי בכל הפרמטרים הקשורים לבדיקות מצילות חיים בתחום בריאות האשה. כמו"כ הציג בפני הרב פרויקט ייחודי בתחום בריאות האשה שרוצים לקדם במכבי והעלה רעיונות לשיתופי פעולה עם הרבנות הראשית על מנת להביא לתועלת מירבית עבור החברים.

הרה"ר קיבל סקירה נרחבת ע"י מנהלת השיווק הארצית גב' נירית בן קיש על פעילות מכבי בעניין הצלת חיים, הפרויקט הגדול במחוז המרכז של 30 40 50 שנוחל הצלחה חסרת תקדים בקרב אוכלוסיית היעד, כמו"כ על המרכזים לבריאות האישה בריכוזי המגזר החרדי, הכוללים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם השירותים הרפואיים הטובים ביותר, את ההשקעה הרבה שנעשתה על מנת להתאים את המרכזים הרפואיים לאורח חייהם וצרכיהם של האוכלוסייה החרדית.

מנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר ציין בפגישה כי בכל ריכוזי המגזר החרדי פועלת מכבי בתיאום מלא עם רבנים על מנת שכל השירותים יהיו מותאמים, במכבי מתייעצים עם רבנים ומורי הוראה, על מנת לפתור כל ספק וקושי שעלול להתעורר. נותנים פתרונות לכל הדברים שיכולים להוות בעיה הלכתית. הרב שלזינגר סיפר על המכתב הייחודי שמרן הגר"ח קניבסקי שליט"א כתב למכבי בעניין הצלת חיים. ושל רבני הערים שכתבו שמצאו התאמה מושלמת להלכה.

הרה"ר ובכירי מכבי ראש חטיבת הבריאות פרופ' נחמן אש ומנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר - יח"צ מכבי

הגר"ד לאו שליט"א התרשם מאד מעוצמת הפעילות של מכבי וציין כי הוא יתמוך בכל דרך בפעילות החשובה של הצלת חיים. בכירי מכבי הביעו את הערכתם על פעילותו ומסירותו של הרה"ר, למען כלל האוכלוסייה בכל התחומים, וציינו כי זו זכות עבורנו שהרה"ר יחזק את העשייה של מכבי למען בריאות הציבור ורואים בכך חשיבות רבה.

מכבי בריאות הרב הראשי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד