י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לא הגוף מחליט"

חזקי ריגש רבבות: תשפטו אותי לפי היכולת

הוא חולה במחלה נדירה בעצמותיו וזקוק לשמירה של 24 שעות, אך הוא מבקש שישפטו אותו לפי יכולותיו • חזקי הוא תלמיד מן המנין בתלמוד תורה ברסלב במודיעין עילית • צפו בווידאו שריגש מנהלים ואלפי צופים

חזקי ריגש רבבות: תשפטו אותי לפי היכולת
חזקי טורנהיים צילום: צילומסך מתוך הוידאו

מעורר השראה: חזקי טורנהיים, ילד בן 9 תושב שכונת ברכפלד שבמודיעין עילית, אשר חולה במחלה נדירה מאד, והוריו נאבקו קשות בכדי לשלבו במערכת החינוך הרגילה, הסביר לאלפי צופים כיצד ניתן להתמודד עם כוח עם האתגר המורכב. 

חזקי, ילד מתוק שלקה במחלה נדירה וסובל מעצמות רכות בצורה נדירה ביותר, וזה דורש שמירה צמודה של 24 שעות סביבו, אך הוא נודע כילד חכם במיוחד. 

בסרטון שהוקרן ב'וועידת החינוך ה-14' שהתקיימה בניר עציון בשבוע האחרון, כחלק מהרצאתו של הרב נחום עודד הופמן, יועץ חינוכי ומנהל פדגוגי במכון למורים לחינוך העצמאי, אשר הסביר במשך דקות ארוכות למנהלים כיצד חזקי התמודד תחילה במוסד אלי"ן בירושלים, שם לומדים ילדים שנפגעו בגופם. 

חזקי התקדם במהירות ועבר ללמוד במוסד 'מש"י חינוך מיוחד' עד שהשתלב כילד מן המנין בתלמוד תורה ברסלב במודיעין עילית, ואף דילג מכתה ה' לכתה ו'. 

בסרטון שחורך את הרשת, מסביר חזקי: "אם המנהל שלי היה מסתכל על הגוף שלי לא הייתי מגיע לדרגה גבוהה והייתי נמצא בדרגה נמוכה. גם ילדים כמוני רוצים לעלות ולהצליח כמו שאני, אז תזכרו לא הגוף מחליט היכולת מחליט", אמר ועין לא נותרה יבשה. 

צפו בוידאו המרגש:

סרטון מרגש ברסלב ועידת החינוך מנהלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד