י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ביקור מרגש של ראש העיר הרב רובינשטיין במרכזי 'בית חם' בבני ברק – "עבודת קודש"

ראש העיר הביע התרשמות מהפעילות הענפה ואמר "הצורך בבית חם הוא גדול , אשמח להיות שותף אתכם בעבודת הקודש  ולהיות לעזר בכל דבר שאוכל" • ראש העיר קיים סיור ממושך במרכזים ובהם במרכזי התעסוקה המוגנת, במרכז בנפשנו, ובמרכז ראשית מרכז הכשרה לצעירות • מנכ"ל בית חם הרב מונק: "אני  מכיר את ראש העיר שנים רבות כאיש שכולו עשייה למען הכלל ובטוח שיעמוד לימין המתמודדים"

ביקור מרגש של ראש העיר הרב רובינשטיין במרכזי 'בית חם' בבני ברק – "עבודת קודש"
רובינשטיין בביקור בבית חם צילום: יוסי רוזנבוים

ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין ערך סיור מיוחד במרכזי 'בית חם' בעיר והתרשם מקרוב אחר הפעילות המקצועית הנעשית למען הציבור בתחום בריאות הנפש.

בסיור השתתפו הרב שמואל מונק מייסד בית חם ובנו המנכ"ל הרב אריה מונק, הרב מנחם ברקוביץ מנהל המרפאות, הפסיכולוג אבי קנאי, מנהלה המקצועי של אגף הטיפול, ומנהלי האגפים השונים.

ראש העיר התקבל ע"י הרב מונק במרכז 'שילובים' - תעסוקה מוגנת לנשים מתמודדת, שם קיבל הסבר ע"י צוות המרכז, על עבודתן השיקומית של המתמודדות. ראש העיר  הביע מילות הערכה ומילות עידוד למתמודדות על עבודתן החשובה ועל חשיבות היציאה לעבודה התורמת הן לשיקומן והן לקהילה שנהנית מפרי עמלם.

משם יצאה המשלחת למרכז ראשית - מרכז הכשרה לנערות ונשים צעירות המתמודדות עם מחלה נפשית, כשמרכז מכשיר ומכין את הבנות, לקראת חזרה לעבודה בקהילה. ראש העיר התפעל מההכשרה האינטנסיבית הניתנת במרכז כשהוא צופה בעבודת הבנות מול מערכות מחשוב מתקדמות ומול הכלים המקצועיים הניתנים לבנות המרכז.

בסיום הסיור העניקו בנות המרכז לראש העיר יצירת אומנות ייחודית שהכינו במיוחד עבורו.

ביקור רה"ע בני ברק הרב רובינשטיין בבית חם - קרדיט: יוסי רוזנבוים

במסגרת ישיבת עבודה מקצועית עם מנהלי המחלקות השונות, של בית חם ערך הרב מונק לראש העיר סקירה מקיפה על מגוון השירותים שבית חם מעניקה לתושבי העיר, כשמנהלי המחלקות השונות עומדים על הצרכים הנוספים שישפרו את השירות וירחיבו את המענה.

ראש העיר הביע התרשמות רבה מהפריסה הגדולה של מחלקות בית חם בעיר ושמח לשמוע ממנכ"ל העמותה הרב מונק על התקדמות מרשימה בבניית הבית של "בית חם",  מרכז שיכיל בתוכו את כל מחלקות הארגון הפזורות ברחבי העיר. כשהוא מוסיף ואומר "אשמח להיות שותף אתכם בעבודת הקודש ואעשה הכל בכדי שנוכל לברך על המוגמר בחנוכת הבית".

בסיום הביקור הודה ראש העיר למנכ"ל העמותה הרב אריה מונק על הצלת הנפשות שנעשית בין כותלי העמותה תוך שהוא מזכיר את היכרותו רבת השנים עם מייסד העמותה הרב שמואל מונק שהיה חלוץ בתחום הטיפול באוכלוסיית בריאות הנפש מזה 40 שנה, כשהוא מברכו בעוד שנים רבות של עשיה למען הכלל.

בית חם אריה מונק רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד