י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קמפיין ההסתה של 'ישראל ביתנו'

מזעזע: ליברמן מאבד רסן ומשתלח באופן חמור בלומדי התורה

בעוד מפלגתו אינה מתרוממת בסקרים השונים, שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן ממשיך בקמפיין ההסתה הפוגעני כלפי לומדי התורה ובני הישיבות הקדושות • בסרטון שפרסם, ליברמן משווה בין ארגון הטרור לחרדים וטוען "כניעה היא כניעה" • במפלגות החרדיות מעדיפים לשתוק

מזעזע: ליברמן מאבד רסן ומשתלח באופן חמור בלומדי התורה
ח"כ אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אין לו גבולות: במטרה לכבוש את ליבם של שונאי הדת, יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן אינו בוחל באמצעים וממשיך להסית בפרעות נגד הציבור החרדי ואף משווה את לומדי התורה לאנשי ארגון הטרור חמאס.

בסרטון שפרסמו במפלגתו של ליברמן הם מציגים לוחמי חמאס לצד לומדי תורה וטוענים, "זה לא משנה אם אתה נכנע למי שמרים נשק או למי שלא מוכן להרים נשק - כניעה היא כניעה".

ליברמן מתחייב בסרטון הבחירות, כי מפלגתו תעצור את העברת הכספים לחמאס וכן תעביר את חוק הגיוס של ליברמן, שהוביל להפלת הממשלה בשל התנגדות חלק מהסיעות החרדיות.

נציין, כי בסיעות החרדיות מעדיפים שלא להגיב לליברמן מחשש כי התגובות נגדו ישרתו אותו במקפיין ההסתה שמוביל נגד החרדים ויגרוף אהדה בקרב משנאי הדת.

עם זאת, יו״ר 'יחד' אלי ישי הגיב על סרטון ההסתה של איווט ליברמן: "תתבייש לך איווט ליברמן! לדבר על "כניעה" ליהודים חרדים בהשוואה ל"כניעה" למחבלי חמאס?! בניסיון לקושש קולות מהציבור אתה שובר שיאים של ציניות וחוצפה. עם ישראל מאס בשיח הזה, מאס בהסתה ובפילוג. המראות הקשים שראינו הבוקר בחילול בית כנסת, הם תוצאה של כניעה להסתה שאתה ומפלגתך מסיתים כנגד הציבור הדתי והחרדי. אלף גינויים שתגנה על חילול בית הכנסת לא יסתירו את פרצופך האמיתי".

אביגדור ליברמן הסתה לומדי התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד