ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
היהלומנים בהלם

צפו: כך גנבו יהלומים בשווי עצום מהבורסה

אדם לבוש בחליפה נראה בתיעוד וידאו מתצפת זמן מה לעבר שולחן, בזמן שגב היושבים מופנה אליו. בשלב מסוים הוא ניגש, מתכופף ומרים מזוודה לידיו - ובה על פי החשד היהלומים ונמלט | צפו

צפו: כך גנבו יהלומים בשווי עצום מהבורסה
החשוד עם המזוודה צילום: צילום מסך

אתמול (שני) בשעות הצהריים, נגנבה מזוודה ובה יהלומים יקרי ערך בשווי מאות אלפי שקלים ממתחם הבורסה ליהלומים שברמת גן.

בתיעוד וידאו ממצלמות אבטחה, ניתן להבחין באדם לבוש בחליפה המתצפת זמן מה לעבר שולחן, בזמן שגב היושבים מופנה אליו. בשלב מסוים הוא ניגש, מתכופף ומרים מזוודה לידיו - ובה על פי החשד היהלומים - ועוזב את המקום.

רק לאחר שבעליו של המזוודה דיווח לאנשי הביטחון על היעלמות היהלומים, הוזעקו שוטרים ממרחב דן שפתחו בחקירת נסיבות המקרה.

"אף אחד לא יודע מי זה ומאיפה הוא בא", אמר אחד מעובדי המתחם בשיחה עם איתי בלומנטל מ-ynet. "זאת פדיחה רצינית לבורסה. הוא גנב את זה מתחת לשולחן של אחד מבעלי העסקים. הבחור כנראה קיבל מידע מראש ולדעתי כבר לא נמצא בארץ". עוד אמר כי "הזוי שאדם נכנס לתוך אולם הבורסה, גונב, יוצא ובורח ללא הפרעה. בשביל זה יש לנו שמירה כל כך טובה במתחם הבורסה?".

מהבורסה ליהלומים נמסר: "מערך האבטחה של בורסת היהלומים איתר היעלמות תיק עם יהלומים בשווי נטען של עשרות אלפי דולרים בעת התערוכה הבינלאומית ברמת גן. תוך דקות מרגע הדיווח על היעלמות התיק, נבדק האירוע על-ידי צוות האבטחה של הבורסה וכל הפרטים הרלוונטיים לאירוע הועברו לטיפול הגורמים המוסמכים לכך. אנו סמוכים ובטוחים שמהירות הדיווח ופרטיו המלאים שהועברו על-ידי הבורסה יסייעו בהחזרת הרכוש לבעליו".

בורסה ליהלומים מזוודה יהלומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד