י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אתנחתא מהבחירות

ח"כ מקלב נועד עם בני הקהילה הדרוזית בשפרעם

בעוד הרוחות באגודת ישראל סוערות, חבר הכנסת מדגל התורה התפנה לניחום אבלים של משפחה דרוזית בשפרעם

ח"כ מקלב נועד עם בני הקהילה הדרוזית בשפרעם
ח"כ אורי מקלב בניחום אבלים בשפרעם צילום: באדיבות המצלם

ימי הבחירות מזמנים מפגשים מפתיעים לחברי הכנסת. אחד כזה קיים אתמול יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה ח"כ אורי מקלב, כשהגיע במפתיע לעיר הדרוזית שפרעם.

מקלב הגיע לנחם משפחה דרוזית השומרת על קשר עם הח"כ הדגלאי יחד עם ראשי הקהילה הדרוזית במקום. בתיעוד שהגיע לידי בחדרי חרדים נראה ח"כ מקלב מסביר לקהל הגדול שהגיע למפגש על יתרו, והיותו הראשון אשר הודה לה'.

בדברים שנשא מקלב באירוע, הוא ציין כי הראשון שבירך את ה' היה יתרו, דמות מרכזית בקרב הדרוזים: "השבת קראנו פרשת יתרו, מופיעה קבלת התורה, הדבר הכי חשוב לעם שלנו. אבל שמה של הפרשה הוא לא מתן תורה אלא שמה פרשת יתרו, בגלל שאמר ברוך ה'. הראשון שאמר תודה לבורא העולם ולא על דבר שהוא היה בזה אלא על הניסים והנפלאות שראה ומאז אנחנו אומרים ברוך ה'"

מקלב סיפר על היכרותו עם המנוח ואמר: "נפגשנו מספר פעמים בירושלים ובפעם האחרונה אף במשרד שלו בנצרת וראיתי את האיש המיוחד עם האכפתיות והלב הרחב, אני מייצג את הציבור החרדי שהוא נוסע הרבה בתחבורה הציבורית ולא קל למי שנוסע ולא קל למי שמסיע. זה משפחות גדולות, אין להם רכבים ונוסעים רחוק. זה לא קל לתת שירות. ראיתי מה זה נקרא לנהל חברת תחבורה ציבורית ... מי שעומד בראש צריך לתת שירות ולא תמיד זה אפשר".

אורי מקלב דרוזים ניחום אבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד