י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הנער משתקם

שימוע למנהל בעקבות פציעתו של מענדי

בליל שישי לפני כשבועיים נפצע הנער מנחם מנדל שטרסברג בן ה-14 באורח קשה, כאשר רגלו נקטעה מסלע שנעקר ממקומו ונפל עליה | הבוקר מפרסמת כתבת 'כאן חדשות' כי נערך שימוע למנהל האתר וכן הוצב גידור ושילוט המזהיר מפני הסכנה

שימוע למנהל בעקבות פציעתו של מענדי
הבחור מנחם מנדל שטרסברג צילום: צילום מסך כאן 11

שבועיים אחרי פציעתו הקשה של הבחור החרדי מנחם מנדל שטרסברג בקבר שמואל הנביא, נערך שימוע למנהל האתר על ידי קצין בדרגת סגן ניצב, כך מדווחת הבוקר (חמישי) הכתבת יערה שפירא בכאן רשת ב'

עוד על פי דיווחה, מנהל האתר הונחה לגדור את האזור בו נפצע הבחור ולהציב שילוט המתריע מפני כניסה אליו. כעת מותרת הכניסה רק לאזור התפילה בציון, עד להגעת מהנדסים שיחזקו את הקירות הזקוקים לכך כדי למנוע את האסון הבא. 

כזכור, מנחם מנדל (בן רבקה) שטרסברג, בן ה-14 מפילדלפיה נפצע קשות באתר קברו של שמואל הנביא בירושלים, לאחר שסלע ענק נעקר ממקומו ונפל היישר על רגלו שנקטעה.

הוא פונה בהכרה לבית החולים 'הדסה עין כרם', שם הוכנס מיידית לניתוח, כדי להציל את חייו וכן לנסות לאחות את הרגל הקטועה. לאחר כמה ימים בהם היה מורדם ומונשם ובמצב קשה מאוד, הגיעה הבשורה כי בבית החולים הצליחו לאחות את הרגל, אך עדיין מנדל יצטרך לעבור שיקום ארוך ומורכב.

יצוין כי הוריו המתגוררים בפילדלפיה הגיעו כבר למחרת לשהות לצידו.

לפני כשבוע שחזר מנדל בקולו ל'כאן11' את אשר אירע, "הסלע נפל עליי גבוה מהקיר. הוא נפל על הרגליים שלי", כך אמר בשפה האנגלית.

קבר שמואל הנביא שימוע קטיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד