ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

עוצמה יהודית במכתב לבצלאל סמוטריץ'

לאחר הדיבורים על איחוד ל'בלוק טכני' בין עוצמה יהודית לאיחוד הלאומי, התפרסם מכתב של מיכאל בן ארי לח"כ סמוטריץ' שבו הוא קורא לו לאחד שורות • "בגלל אינטרסים אישיים, אנו עלולים חלילה למצוא עצמנו, ללא מפלגה דתית ציונית בכנסת הבאה"

עוצמה יהודית במכתב לבצלאל סמוטריץ'
ד"ר מיכאל בן ארי, ברוך מרזל ועו"ד איתמר בן גביר צילום: אמיר לוי, פלאש 90

מכובדי חה״כ סמוטריץ׳

כיו"ר מפלגת עוצמה יהודית, שתמך מאז ומתמיד באיחוד טכני במפלגות הימין, אני פונה אליך, נוכח צו השעה לקדם בלוק טכני בו נתמודד ברשימה מאוחדת, בבחירות הקרובות לכנסת ישראל.

אכן,  עבור כל מפלגה ומפלגה, האפשרות של ריצה נפרדת, הנה האידיאלית ביותר. אין ספק שנטיית הלב של כל אחד מאתנו, היא לקדם מועמדים בעלי תפישת עולם זהה. אך בשעה זו, עלינו כמנהיגי ציבור למצוא את המכנה המשותף בינינו, אחרת, חלילה, נמצא עצמנו אחראים להפסד קולות של מאות אלפים מתומכינו. 

לצערנו, ע"פ הסקרים האחרונים, אף מפלגה ממפלגות הימין, האידיאולוגי, ימין הנאמן נאמנות מוחלטת - לתורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל, אף לא אחת מהן  עוברת את אחוז החסימה. בנוסף, בתקופה רגישה זו כל ספין או זעזוע פוליטי, עלול להפוך את הקערה על פיה ולגרום נזק עצום. נזק כזה יהיה בבחינת בכיה לדורות, כאשר קולות רבים יעברו חלילה למפלגות ימין מזגזגות. 

חמור מכך, ישנם גם כאלה שיעדיפו שלא להצביע, כי יראו בכך מאמץ מיותר שסופו ידוע מראש. 

אנו, בעוצמה יהודית, תמכנו במשך שנים בהקמת בלוק טכני, גם כאשר אחוז החסימה נקבע כנמוך יותר מאשר היום, ולו בכדי להימנע ממאבקים.

בחרנו תמיד להשקיע מאמץ משותף, בגיוס מעגלים נוספים של בוחרים חדשים, מאשר "לירות בתוך הנגמ"ש".

בצלאל, "עת צרה היא ליעקב... ". כאמור, הסקרים אינם מנבאים טוב, אף לא לאחת ממפלגות הציונות הדתית ובגלל אינטרסים אישיים, אנו עלולים חלילה למצוא עצמנו, ללא מפלגה דתית ציונית בכנסת הבאה. 

ידוע לי כי מתמודדים שונים, מתוך ראיה לא אחראית, עלולים לחבל במאמץ האיחוד, בשל העובדה שאולי יוצבו במקומות פחות אטרקטיביים, אך אנו כמנהיגי המפלגות, חייבים לומר באומץ: ידנו לא תהיה במעל!

אנו מחוייבים לציבור, ובודאי בעיקר לטובתו של עם ישראל.

בצלאל, בע"ה יתברך, העתיד תלוי בקבלת ההחלטות הנכונות ובדרך בה נבחר לשרת את הציבור שמאמין בנו ואנו כה אוהבים ומעריכים. אני מייחל שנדע לעשות את המעשה הנכון וה' הטוב בעיניו יעשה ויזכה אותנו לקדש שם שמים בכנסת הבאה, למען עם ישראל ארץ ישראל ותורת ישראל.

באהבת ישראל - מיכאל בן ארי

עוצמה יהודית האיחוד הלאומי בחירות 2019 סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד