י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הסערה הבאה בפתח

רה"ע השכנה של ב"ב: "תהיה תחבורה בשבת"

הסערה הבאה: לאחר שנבחר לראשות העיר רמת גן, בין היתר בתמיכת תנועת ש"ס, ראש העיר כרמל שאמה הכהן הצהיר בשבת האחרונה כי הוא יפעל למען תחבורה בשבת

רה"ע השכנה של ב"ב: "תהיה תחבורה בשבת"
כרמל שאמה הכהן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

במהלך שבת תרבות בעיר בישר ראש עיריית רמת גן שאמה הכהן כי בקרוב תופעל תחבורה ציבורית בשבת ברמת גן. לדבריו, התחבורה תפעל מהצירים הראשיים למוקדי בילוי בתל אביב; כמו כן, בשבת בצהרים תפעל תחבורה ציבורית גם לים.

לדבריו: "ברמת גן יש מקום לכולם, גם למי שרוצה ללכת לבית כנסת להתפלל בשבת בבוקר וגם למי שמעוניין לצאת לבילוי בים".

בנוסף, ראש העיר, ששימש בעבר כחבר כנסת מטעם הליכוד, יצא במתקפה נגד ראש הממשלה נתניהו והצהיר: "הייתי איש ליכוד ולא נראה לי שאצביע הפעם לליכוד".

לדבריו: "עוד כשהייתי בכנסת אמרתי שאני גדלתי בליכוד של מנחם בגין. כילד ברמת השקמה שיקום שכונות היה לנו אחד מהדגלים של הליכוד".

שאמה הוסיף כי "תנועת הליכוד כיום מתעסקת יותר בנושא ההתיישבות וארץ ישראל שזה גם חשוב, אבל זונחת את הנושאים החברתיים כגון: יוקר המחיה, דאגה לפריפריה ועוד".

עוד הפתיע ראש העיר ואמר כי "אם לא הייתי ראש עיריית רמת גן הייתי ברשימת 'כולנו' לכנסת. האג'נדה של כחלון היא בדיוק האג'נדה שלי".

ראש העיר ניצל את ההזדמנות והתייחס לחקירות ולחשדות המתנהלות כנגד ראש הממשלה נתניהו ולאפשרות כי יוגש נגדו כתב אישום: "גם ראש ממשלה וגם ראש עיר - אם הם תחת כתב אישום, הם לא יכולים לכהן. זה לא נכון ציבורית ולא נכון ערכית".

שבת תחבורה ציבורית בשבת כרמל שאמה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד