י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"לא פוסלים"

למרות שתמך בתח"צ בשבת - ח"כ גפני לא שולל תמיכה בבני גנץ

על אף שהביע תמיכה פומבית במתווה הכותל ובתח"צ בשבת - גפני הודיע כי לא יפסול ישיבה בממשלה בראשה יעמוד הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ • במהלך הראיון הציע גפני לקרוא לגשר יהודית "גשר אנטיוכוס" ותקף את רה"ע ת"א רון חולדאי: "מתנהג כאחרון הגויים" • לדברים המלאים

למרות שתמך בתח"צ בשבת - ח"כ גפני לא שולל תמיכה בבני גנץ
ח"כ משה גפני צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יו"ר 'דגל התורה', חה"כ משה גפני, מצהיר כי הוא לא שולל תמיכה ביו"ר 'חוסן לישראל' המרטכ"ל לשעבר בני גנץ וזאת למרות שהצהיר כי יפעל למען תחבורה ציבורית בשבת לצד ביטול מתווה הכותל וברית הזוגיות.

בראיון שהעניק הבוקר (ראשון) לגל"צ אמר גפני: "אנחנו לא פוסלים ישיבה עם בני גנץ, גם אחרי שדיבר בנאומו על תחב"צ בשבת ועל מתווה הכותל".

לדברי חה"כ גפני "גנץ הוא איש טוב, אבל לא יצליח לנצח את נתניהו, הציבור הולך איתו. תמונת המצב היא שאי אפשר להפיל אותו. אם היה אפשר להפיל אותו בדרך נורמלית לא היו נפתחות החקירות האלה"‏.

גפני התייחס בראיון גם לאפשרות כי כלל הסיעות החרדיות יתאחדו סביב רשימה אחת או יתמודדו בגוש פוליטי ואמר: "צריך לבדוק אם הוא מוסיף מנדטים או מקטין אותנו, 10 מנדטים זה לא מספיק. אנחנו לא ממצים כוח כאשר אנחנו הולכים יחד".

"זה יפה ועושה רושם מוצלח", הוסיף, "השאלה מה התוצאה!? גם בש"ס אני שומע קולות שלא כ"כ מרוצים"‏.

גפני התייחס גם לאפשרות שיוגש נגד ראש הממשלה כתב אישום ואמר ותקף את היועמ"ש מנדלבליט: "אז מנדלבליט החליט. היועמ"ש לא ממנה ולא מפיל ראשי ממשלות. בעולם המערבי לא היו מגישים משפט כזה על ראש ממשלה".

לדבריו: "אנחנו נמצאים במדינה שבה רבים מאוד מהניסיונות להגיש כתבי אישום נגד אנשים שונים הסתיימו בזיכויים"‏.

גפני ניצל את ההזדמנות לתקוף את ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, לאחר שהעבודות לבניית גשר יהודית נמשכו גם בשבת האחרונה וטען כי יש לקרוא לגשר: גשר אנטיוכוס.

לדבריו, "הוא (חולדאי א.ק) מתנהג כאחרון הגויים שרצה לפגוע בעם היהודי. הוא שמח על זה שעובדים בשבת. חושב שירוויח מזה משהו".

לדבריו, "צריך לקרוא לגשר הזה גשר אנטיוכוס, לא גשר יהודית. הם ישלמו על זה את הדין".בעיריית תל אביב הגיבו על הדברים ומסרו: "מדי שבת עובדים עשרות עובדים ברכבת באישור הממשלה שגפני חבר בה, כך שההתחסדות על מספר עובדים בודדים להקמת הגשר אינה ברורה. חולדאי הביע את דעתו לא פעם כי אילו ניתן היה לבצע את העבודות לא בשבת הוא היה שמח על כך".

משה גפני בני גנץ גשר יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד