י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"איבד את הברקסים סופית"

בן גביר הטיח ביאיר לפיד: "הזגזגן מדבר"

על רקע הדיווחים ללחצים מצד רה"מ על איחודים בימין הכוללים גם את "עוצמה יהודית" - יאיר לפיד תקף את נתניהו: "הכנסת הפלג הכהניסטי מוכיחה - רה"מ איבד את הברקסים סופית" • בן גביר: "תראו מי התעורר - הזגזגן שתמורת מנדטים מוכן גם לעקוף מימין את "עצמה יהודית"

בן גביר הטיח ביאיר לפיד: "הזגזגן מדבר"
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הפרשן הפוליטי הבכיר של חברת "החדשות", עמית סגל, חשף הערב כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מעפיל לחצים כבירים כדי לאחד את הימין.

לפי הדיווח, רה"מ שוחח עם סמוטריץ' על הצורך בריצה עם מפלגת "עצמה יהודית", וכן שוחח עם השר דרעי וח"כים חרדים על הצורך בהקמת בלוק חרדי, זאת על מנת למנוע מצב של התרסקות הימין בשל כמה מפלגות שיש סיכון שלא יעברו את אחוז החסימה.

בתגובה לדיווח, כתב יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד: "העובדה שנתניהו פועל להכניס לכנסת את הפלג הכהניסטי של בן גביר, בן ארי וגופשטיין היא הוכחה נוספת שהוא איבד את הברקסים סופית".

לדבריו: "זה לא שבגין היה מזדעזע, לפני שלוש שנים נתניהו בעצמו היה מתפלץ מעצם הרעיון".

איתמר בן גביר, מראשי "עצמה יהודית", לא נותר חייב והגיב בחשבון הטוויטר שלו: "תראו מי התעורר - הזגזגן שתמורת מנדטים מוכן גם לעקוף מימין את "עצמה יהודית"...

"ואגב", הוסיף בן גביר, יאיר לפיד לא סתם בלחץ: הוא יודע ש"עצמה" יהודית בכנסת תמשוך את כל הכנסת ימינה".

יו"ר מפלגת "התנועה", ח"כ ציפי לבני, הגיבה גם היא לדיווח של סגל בעוקצנות: "אלה השותפים הטבעיים של נתניהו- כהניסטים כמו ברוך מרזל ואיתמר בן גביר יחזיקו בהגה ליד סמוטריץ בנט ושקד ולא יהיה מי שילחץ על הבלמים. ב- 9 באפריל חייבים לסיים את הפרק הרע הזה בחיי מדינת ישראל".

בן גביר אמר בתגובה: "תראו מי שמדברת.... אם היינו מציעים שריון ללבני היא הייתה רצה גם אלינו): ".

איתמר בן גביר יאיר לפיד ציפי לבני בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד