י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מחווה אמריקנית

כך 'מתערב' נשיא ארה"ב בבחירות לכנסת ה-21

בבית הלבן לא נותרו אדישים לקמפיין של הליכוד, בו מככבת דמותו של הנשיא האמריקני | טראמפ העלה לחשבון האינסטגרם שלו תיעוד משלט חוצות בנתיבי איילון | בקרוב צפויה פסגה בין המנהיגים

כך 'מתערב' נשיא ארה"ב בבחירות לכנסת ה-21
טראמפ צילום: רויטרס

קמפיין הבחירות של הליכוד שמבליט את הישגיו של ראש הממשלה נתניהו ויוקרתו העולמית, הגיע עד לבית הלבן ונראה כי דונלד טראמפ התחבר לעובדה שתמונתו מתנוססת בראש חוצות.

לעמוד האינסטגרם שלו, העלה נשיא ארצות הברית את אחת התמונות שתיעדה את שלט החוצות שהוצב בנתיבי איילון, אותה התמונה שנתניהו העלה אתמול.

בבלפור התרגשו לקבל את המחווה. ראש הממשלה נתניהו שיתף צלומסך מחשבון האינסטגרם של טראמפ וכתב לנשיא האמריקני: "‎תודה לך ידידי נשיא ארה״ב דונלד טראמפ! ‎Thank you, my friend, President Donald J. Trump!".

עם זאת, על פי דיווח של העיתונאי ברק רביד, בכיר בבית הלבן הגיב על הצבת שלטי החוצות של הליכוד ובהם תמונה של נתניהו וטראמפ ואמר כי "זה לא סוד שלנשיא טראמפ ולראש הממשלה נתניהו יש יחסים קרובים שמבוססים על הערכה הדדית ושמשקפים את הידידות וההערצה ההדדית בין העם בישראל לעם האמריקני".

"הממשל אינו תומך באף מועמד בבחירות בישראל", הבהיר הבכיר האמריקני.

אם חשבנו שבכך מסתיימת התערבות הנשיא האמריקני ברחש בחש הפוליטי בישראל, מתברר כי טראמפ צפוי להיפגש עם נתניהו עם הגעתו לכנס איפא"ק בארה"ב כחודש לפני הבחירות, דבר שלבטח לא יזיק לנתניהו ערב הבחירות לכנסת.

בעבר נרשמו שיתופי פעולה דומים. היה זה כאשר טראמפ, בטרם נבחר לכהן נשיא המעצמה הגדולה בעולם, פרסם סרטון תמיכה נלהב בבנימין נתניהו, לקראת הבחירות לכנסת שהתקיימו בשנת תשע"ג. "בחרו בבנימין, איש מדהים, מנהיג יוצא מן הכלל", אמר טראמפ בסרטון שהפך ויראלי.

טראמפ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד