י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
באולפן הטלוויזיה

התגובה של יואליש שהצחיקה את אמנון לוי

אחרי סערת שלטי ההפרדה סמוך לבית כנסת 'הר צבי' בירושלים, נקרא יואליש קרויס ממאה-שערים לראיון בתוכניתו של אמנון לוי בערוץ 13 והעלה חיוך על שפתיו של המראיין | צפו בראיון

התגובה של יואליש שהצחיקה את אמנון לוי
יואליש קרויס באולפן רשת 13 צילום: ערוץ 13

יואליש קרויס, קמב"ץ העדה החרדית לשעבר, הוא דמות ססגונית ואהודה בתקשורת הכללית. כאדם מהישוב הישן, תושב שכונת מאה שערים שלא רוצה להנות מכספי המדינה ורק בשנים האחרונות הנפיק תעודת זהות במסגרת הליך משפטי, הוא זוכה לתהודה רבה בערוצי הטלוויזיה.

בעקבות הכתבה שהתפרסמה באתר Ynet בנושא ההפרדה בסמוך לבית הכנסת "הר צבי" שברחוב צפניה בירושלים, שקיימת כבר עשרות שנים, בחר אמנון לוי לעסוק בנושא בערוץ 13, וזימן לאולפן את יואליש קרויס לראיון.

במסגרת הראיון, נשאל קרויס על ידי אמנון לוי, "אתה לא פוחד שבגישה הזאת, אתה מאבד את וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ, ואנחנו עוסקים בהפרדה במקום קירוב, אתה איש של קירוב". בתגובה לכך השיב קרויס ביצירתיות.

"אני רואה שכך נהיה קירוב" אמר קרויס, "איזה חילוני היה מדבר פעם עם חרדי? עכשיו שעשו הפרדה, הם באים לשאול למה וכמה". לוי, כך נראה, נהנה מהתשובה.

בעניין ההפרדה לכשעצמה, אמר קרויס כי לא כופים על אף אחד דבר. לדבריו, במקום יש בצידו האחד של בית הכנסת שלט עליו כתוב "נשים" ובצידו השני שלט עליו כתוב "גברים". מי שרוצה מתייחס לזה, מי שלא - לא. השלטים לא מחייבים איש. עוד אמר, כי ככל והשלט יוסר בשנית, התושבים יתלו אותו מחדש.

אמנון לוי יואליש קרויס הפרדה מגדרית שלטי צניעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד