ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"חצו קו אדום"

ש"ס זועמת: "מפח נפש חרדי. שוב בגידה"

בש"ס שולפים חרבות אחרי הדרמה הפוליטית באלעד והמרד של נציגי 'דגל' • ח"כ מלכיאלי תוקף: "מילה אצלם זו לא מילה" • ח"כ מרגי מאשים: "אי אפשר לסמוך על דגל התורה בשום הסכם. מילה של 'דגל' זו בגידה"

ש"ס זועמת: "מפח נפש חרדי. שוב בגידה"
מרגי ומלכיאלי צילום: מרים אלסטר / יונתן זינדל - פלאש 90

הדרמה באלעד נמשכת: לאחר ששנים מחברי דגל התורה ערקו מהגוש הפוליטי בין ש"ס לדגל התורה בעיר אלעד וסייעו לראש העיר ישראל פרוש להעביר את התקציב העירוני - בש"ס יוצאים למתקפה חסרת תקדים.

חה"כ מיכאל מלכיאלי אמר הערב כי "הערב שוב דגל התורה חצו קו אדום. היה לנו סיכום ברור מול רבני דגל התורה באלעד בכל הקשור להתנהלות מול הקואליציה, והופר ברגל גסה".

"יש לציין, כי בניגוד לפרסומים השקריים אתמול לא היה אף פגישת מו"מ", הוסיף מלכיאלי והתייחס לדיוון ב'בחדרי חרדים' שלטענתו, "מילה אצלם זו לא מילה. זה התחיל בעיר בית שמש וכעת המשיך לעיר אלעד".

מלכיאלי התייחס להצטרפות 'דגל' לקואליציה בעיר בית שמש לפני כחודש, כשלטענתו הופר ביניהם הסכם. לדבריו, "אני מסופק האם עם כאלו אנשים אפשר בעתיד לעשות חיבורים ושיתופי פעולה".

חה"כ יעקב מרגי התייחס אף הוא למה שקרה הערב אלעד ואמר; "‏הוא שאמרתי מה שהיה הוא שיהיה. אי אפשר לסמוך על דגל התורה בשום הסכם. שוב בגידה באלעד. יש כאן מפח נפש חרדי ולא מפץ חרדי. היום במוניציפלי מחר בכנסת. מילה של ש"ס זו מילה. מילה של דג"ת זו בגידה".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד