י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הפרשה שמטלטלת את המדינה

הותר לפרסום: זהו שמה של הנערה שנרצחה לאחר התעללות קשה

הפרשה שמטלטלת את המדינה: בית משפט השלום בירושלים התיר לפרסם כי הנערה בת ה-19 שנרצחה אתמול בשטח פתוח בעין יעל בדרום ירושלים לאחר שעברה התעללות חמורה ביותר, היא אורי אנסבכר ע"ה תושבת תקוע • בפנים: גלריה נרחבת מזירת האירוע המדממת

הותר לפרסום: זהו שמה של הנערה שנרצחה לאחר התעללות קשה
הכוחות הישראלים בזירת האירוע צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בית משפט השלום בירושלים התיר לפרסם כי הנערה בת ה-19 שנרצחה אתמול (חמישי) בשטח פתוח בעין יעל בדרום ירושלים, היא אורי אנסבכר ע"ה תושבת תקוע.

אורי ע"ה, ביתם של נעאה והרב גדי תבלחט"א, ואחותם של טל, תמה, דוד ושובה. המנוחה נולדה בתקוע והתחנכה בבית הספר אח"י בישוב ובאולפנת ראש צורים בגוש עציון.

אתמול נעדרה אורי ע"ה מאז שעות הצהרים ונערכו חיפושים אחריה. בשעות הערב גופתה נמצאה באזור עין יעל, על אם הדרך כשהיא דקורה מספר רב של דקירות. על פי ההערכה, בטרם נרצחה, עברה התעללות קשה ואכזרית.

מפקד משטרת ירושלים, ניצב דורון ידיד שזו הייתה היממה הראשונה בתפקידו עם פרישתו של ניצב יורם הלוי, הגיע לזירה שם פעלו חוקרי המחלקה לזיהוי פלילי לאתר ממצאים וראיות פורנזיות בשטח.

החקירה הוטלה על היחידה המרכזית ירושלים וצו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

אורי התנדבה לשרות לאומי בעין יעל בירושלים. הוריה נעאה וגדי, אמרו כי "אורי היתה בת שרות לאומי ביעלים, מרכז לטיפול בנוער ביער בעמק רפאים ירושלים, שם מצאה את מותה. נשמה קדושה מבקשת משמעות בעלת נפש רגישה לכל אדם ויצור,ורצון אינסופי לתיקון העולם בטוב"

המורה שחינכה אותה באולפנה סיפרה כי "אורי הייתה בחורה חכמה וכנה ובעלת פתיחות מחשבתית מקורית ויצירתית. היא הייתה אהובה מאד על הסביבה והיתה בה רגישות לזולת".

הלוויה של אורי ע"ה, תתקיים בשעה 14:00 בתקוע. התכנסות בשעה 13:30 בכניסה לבית העלמין של הישוב.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר כי הנרצחת אורי אנסבכר ע"ה, היא "נשמה טהורה, בת תקוע, בת גוש עציון. ילדה תמימה ממשפחה יקרה. בת שירות לאומי שהקדישה את שנותיה הצעירים והיפים לטיפול בנוער במרכז יעילים, שם יצקה משמעות ותוכן לעולמה".

עוד הוסיף: "אין מילים שיוכלו לנחמם אחרי רצח כה מחריד. אנו פונים אל המשטרה, כוחות הבטחון וכל מקבלי ההחלטות ודורשים למצות את הדין עם אותם רוצחים בני עוולה".

רצח נערה אורי אנסבכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד