י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

יעשה שלום: החתן היהודי של טראמפ מגיע לישראל

חתנו היהודי של נשיא ארצות הברית, ג'ארד קושנר יגיע לבקר במזרח התיכון ויציג בישראל את תוכנית השלום הישראלית - פלסטינית של חמיו - דונלד טרמאפ

יעשה שלום: החתן היהודי של טראמפ מגיע לישראל
ג'ארד קושנר צילום: יונתן זינדל פלאש 90

ג'ארד קושנר, היועץ הבכיר בבית הלבן, יגיע למזרח התיכון בהמשך החודש כדי לקדם את תוכנית השלום הישראלית-פלסטינית של נשיא ארה"ב טראמפ.

המסע שלו, שאמור היה לכלול תחנות בבחריין, קטאר, ערב הסעודית, עומאן, איחוד האמירויות הערביות ואולי מרוקו, מתוכנן בשבוע האחרון של פברואר, ואמור להימשך כשבוע.

יחד עם החתן היהודי של טראמפ, יגיעו גם ג'ייסון גרינבלט, הנציג המיוחד של ארה"ב, בריאן הוק, וסגן עוזר לנשיא אבי ברקוביץ.

במסעו למזרח התיכון צפוי קושנר לדון עם פקידים ערביים בחלקים הכלכליים של תוכנית השלום, המביאה עמה השקעה אדירה בכלכלה הפלסטינית - בעיקר בעזה.

גורמים אמריקאים אומרים כי קושנר יבקש ממדינות המפרץ לתרום לתוכנית הכלכלית, אך הוא אינו מתכוון לדון בפרטים ובמרכיבים הפוליטיים של התוכנית במהלך סיורו באזור.

קודם לכן קושנר, גרינבלט ופקידים אחרים בממשלה, ייסעו לוועידת ורשה וייפגשו עם פקידים של מדינות שונות, בכדי לדון בנושא תוכנית השלום.

כמו כן, צפויים להשתתף בוורשה ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ושרי החוץ של ערב הסעודית, ירדן, איחוד האמירויות הערביות, ומדינות המפרץ, אשר יחסיהם טובים יותר עם ארה"ב וישראל.

דונאלד טראמפ ג'ארד קושנר מזרח התיכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד