ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
קשר את ידי ורגלי בנו - ותקף

תושב עיר חרדית חשוד במעשים חמורים בילדות

בתום חקירה שנפתחה כנגד אדם בעל חזות חרדית, התברר כי הלה - על פי החשד - ביצע עבירות חמורות בבנו ובילדות המתגוררות בסביבתו | החשוד נעצר ונחקר

תושב עיר חרדית חשוד במעשים חמורים בילדות
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: בעקבות דיווח ותלונות שהועברו למשטרת מחוז ש"י בתקופה האחרונה, נפתחה חקירה נגד אדם כבן 40 שלבוש כחרדי המתגורר באחת הערים באזור גוש עציון, הוא נעצר ונחקר. היום (שני) עם סיום החקירה והתחזקות הראיות, הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום.

החשוד, כך לפי הפרטים שנמסרו ל'בחדרי חרדים', נעצר לחקירה לפני כעשרה ימים בעקבות דיווח שהעביר בנו על התעללות פיזית ואלימות קשה שנקט נגדו שנמשכו מספר שנים. במהלך חקירת האב, כך המשטרה, עלה כי היה נוהג לאזוק את ידיו ורגליו של בנו הקטין, לחנוק ולהכות אותו עד זוב דם.

לאחר שנעצר ובית המשפט האריך את מעצרו, הוגשו מספר תלונות נוספות במשטרה, על כך שביצע מעשים חמורים מאוד במהלך מספר שנים, במספר קטינות אותן הכיר באזור מגוריו. יצויין, כי הדברים כולם עדיין בגדר חשד בלבד.

כאמור, מעצרו הוארך מעת לעת. בתום החקירה, הפרקליטות הגישה היום (שני) באמצעות חוקרי משטרת מחוז ש"י לבית משפט השלום בירושלים הצהרות תובע על עבירות חמורות, ובעקבות כך הוארך מעצרו עד ליום חמישי, עד אז אמורים להגיש נגדו כתב אישום, בגין עבירות חמורות, תקיפה והתעללות בחסר ישע.

מעשים חמורים אלימות קשה מעצר חשוד הצהרת תובע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד