י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשווי מיליונים

נחשפה מעבדת סמים גדולה בעיר החרדית

המשטרה חשפה מעבדת סמים גדולה בשווי מיליוני שקלים בעיר החרדית אלעד • החשוד, חרדי תושב פתח תקווה שהה בחו"ל בזמן הפשיטה ונעצר מיד עם שובו לארץ

נחשפה מעבדת סמים גדולה בעיר החרדית
שתלי קנאביס צילום: דוברות המשטרה

חרדי תושב פתח תקווה נחת לפני כשבועיים בנתב"ג, בתום חופשה בתאילנד - ונעצר. בחקירתו בתחנת המשטרה בראש העין, התברר לו כי ימים קודם לכן חוקרי המשטרה פשטו על דירה באלעד שם איתרו סמים בשווי מיליוני שקלים ומעבדה.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים עולה כי בכ"א שבט, פשטו חוקרי המשטרה על דירת גג באלעד, ואיתרו קנאביס בשווי של כשלושה וחצי מיליון שקלים. מדובר ב-60 שתילים במשקל של 41.4 ק"ג, שקית ובה עשרות גרמים וכן שקיות סמים נוספות ברחבי הדירה.

לאחר שחוקרי המשטרה הטיחו בעצור את החשדות האמורים, החשוד בן ה-42 הודה בחשדות נגדו, אמר שהוא מצטער ולקח אחריות מלאה על הסחר בסמים ושכירת הדירה. היום (שני) הוגש נגדו כתב אישום.

בפרקליטות טענו לבית המשפט כי מחומרי החקירה של המשטרה עולה כי מאיכון שבוצע לטלפון הנייד של הנאשם, הוא שהה בדירה בתדירות יומיומית בתחילת 2019, וכי בעל הדירה העיד כי הוא זה ששכר ממנו את הנכס.

מעובדות כתב האישום שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי בערב ראש השנה תשע"ט הנאשם שכר דירת גג בעיר אלעד, ולאחר מכן הקים מעבדת סמים יחד עם אנשים נוספים שזהותם אינה ידועה למשטרה והפרקליטות.

שתלי קנאביס. צילום: דוברות המשטרה

עו"ד יעל זליג מפרקליטות מחוז מרכז שהגישה את כתב האישום ציינה, כי את הדירה צייד הנאשם והאחרים ב-13 שנאי חשמל, 13 בתי מנורה, מאווררים, מזגנים ותעלות אוורור, על מנת ליצור התנאים לגידול שתילי הקנאביס. בכתב האישום צויין כי שווי הקנאביס בשוק נע בין 80-100 שקלים לקילוגרם ובהתאם לכך שווי הסם מוערך בכ-3.5 מיליון ש"ח.

השופט ארז מלמד מבית משפט השלום בראשון לציון, קבל את בקשת עו"ד טל ליטן, ודחה את בקשת הפרקליטות להותיר את הנאשם במעצר מלא עד תום ההליכים והחליט לשחררו בתנאים מגבילים הכוללים שהייה בביתו בפתח תקווה תחת תנאי מעצר בית מלאים, איסור יצירת קשר עם המעורבים ואיסור יציאה מהארץ.

שתלי קנאביס. צילום: דוברות המשטרה

בנוסף, הנאשם הפקיד סכום של 30,000 בקופת בית המשפט וחתם ערבות עצמית בסכום דומה, כדי להבטיח את קיום תנאי מעצר הבית. בנוסף ערבות צד ג' של כל אחד מהמפקחים בסכום של 30,000 ש"ח.

מעבדת סמים שתלי קנאביס כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד