ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
רצה להתחמם?

כולם הופתעו: מי שהצית את השריפה - כלב

צוות מכבי האש בקרית גת הגיע לאירוע שריפה בעיר. הלכודים חולצו • לאחר חקירה התברר, כלב הצית השריפה • צפו בתיעוד 

כולם הופתעו: מי שהצית את השריפה - כלב
כלב משחק עם מצת ומצית אש צילום: מצלמת אבטחה

אתמול (ראשון) פעלו צוותי כיבוי בשריפה ברחוב הגבורה בעיר קרית גת.

לוחמי האש שהגיעו למקום זיהו שריפה משתוללת הגורמת נזק למספר קומות, כאשר מוקד הבעירה הוא בדירת הגן של הבניין. מהשריפה הזו חולצו על ידי לוחמי האש אשה מבוגרת וחתולה שהיו לכודים בעשן ולאחר זמן קצר הושגה שליטה על האש.

חוקרי שריפות מכבאות והצלה אשקלון, רשף שוהם דורון ורשף יעיש אביטן, החלו בחקירת האירוע - וגילו כי מדובר בגורם מצית ולא בקצר חשמלי ומיד פתחו את מצלמות הדירה בכדי לאסוף ממצאים נוספים.

מה שהתגלה לנגד עיניהם בהקלטה, הצליח להפתיע אותם בהחלט. חוקר השריפות רשף שוהם דורון מסר: "27 שנים אני עובד בכבאות והצלה וראיתי לא מעט אבל זה אחד לדור והפתעה מוחלטת - לא שמעתי על מקרה כזה וגם לא ראיתי".

בתיעוד הוידאו ניתן לראות כלב שמחזיק בפיו מצת גז, עולה איתו לפינת הישיבה ומתחיל לשחק עם המצת. לאחר שראה הכלב לאחר מספר פעמים כי הדבר גורם לניצוץ, סקרנותו משכה אותו להמשיך לשחק במצת עד שהדליקו וגרם לבעירה. מרוב בהלה כיסה את המצת בכרית ומיד כשהסיר אותה הכניס חמצן וגרם לשריפה.

הכלב כמובן הופתע מעוצמת האש וברח מהמקום מבלי שהבין למה הוא גרם. מסקנה: הרחיקו חומרי הצתה לא רק מילדים אלה גם מבעלי חיים אתם אף פעם לא יכולים לדעת מה יקרה.

קרית גת שריפה בדירה חילוץ נפגעים מצלמת אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד