י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התשובה לסקרים?

התכנית נחשפת: כך תגדיל מפלגת ש"ס את הנציגות שלה בכנסת

לקראת הגשת הרשימות וההכרעה לגבי ששת המקומות הראשונים - בש"ס החלו בפעילות שמטרתה להביא להרחבת הנציגות במפלגה ולהפוך את עשרת החברים הראשונים לנציגיה בכנסת • לפי התכנית של דרעי - כל מי שימונה לשר או לסגן שר יתפטר במידית מהכנסת • כל הפרטים

התכנית נחשפת: כך תגדיל מפלגת ש"ס את הנציגות שלה בכנסת
חברי הכנסת של ש"ס צילום: יהודה חיים, פלאש 90

לקראת הגשת הרשימות וההכרעה לגבי ששת המקומות הראשונים, בש"ס החלו בפעילות שמטרתה להביא להרחבת הנציגים במפלגה ולהפוך את עשרת הנציגים הראשונים ברשימה ל יכהנו כחברי הכנסת.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בימים האחרונים, בעת שישב יו"ר התנועה השר אריה דרעי עם מקורביו בעניין הרשימות, הוא  הודיע כי כל מי שימונה לשר או לסגן שר יתפטר במידית מהכנסת כדי להגדיל את הנציגות בסיעת ש"ס.

על פי יוזמתו של דרעי, השרים יתפטרו מיד עם מינוייהם מהכנסת ויפנו את מקומם לטובת הבאים בתור; גם סגני השרים יתפטרו במסגרת החוק הנורבגי; בכך יכניסו בין 3 ל-4 נציגים חדשים, מיד עם תחילת עבודתה של הכנסת.

בש"ס ינסו לשחזר את הפעולה שעשו רק לאחרונה, לקראת סיום הכנסת ה-20, כאשר סגן השר יצחק כהן פרש במסגרת החוק הנורבגי לטובת חה"כ דני סיידה.

בנוסף, השר דוד אזולאי ז"ל פרש מהכנסת ונותר בתפקיד השר, כאשר במקומו נכנס בנו שיבלח"ט חה"כ ינון אזולאי; ומוקדם יותר פרש השר אריה דרעי לטובת חה"כ מיכאל מלכאלי.

כאמור, המהלך אמור להגדיל את כוחה של סיעת ש"ס בכנסת, כך שבאם היא תפתיע ותקבל 8 מנדטים בבחירות - שלושת השרים שיקבלו יתפטרו וסגן השר הנוסף יפרוש גם הוא, וכך יצא שגם הנציג ה-14 ברשימה יכהן כחבר כנסת.

בנוסף, לקראת הגשת הרשימות שתתקיים בעוד שבוע ביום רביעי וחמישי, בש"ס מתכוונים להביא כוח צעיר ורענן למפלגה - כאשר שמות רבים עולים כאפשריים.

בבנק השמות ניתן למצוא את אנשי ש"ס הבאים: אוריאל בוסו סגר"ע פתח תקווה, חיים כהן המשנה לראש העיר ירושלים, נתן אלנתן חבר מועצת העיר תל אביב, משה אבוטבול - ועוד שלל שמות שעולים ויורדים בימים האחרונים.

ש"ס אריה דרעי חברי כנסת החוק הנורבגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד