י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
קרב הלשעברים

בניזרי VS ישי: "טועה שהולך עם הבית היהודי"

השר לשעבר שלמה בניזרי תוקף את יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי: "עושה טעות שהוא הולך עם 'הבית היהודי - חלקם שונאי חרדים ושונאי תורה"

בניזרי VS ישי: "טועה שהולך עם הבית היהודי"
ישי ובניזרי צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

השר לשעבר שלמה בניזרי, יוצא במתקפה נגד כוונתו של יו"ר יחד השר לשעבר אלי ישי להצטרף לבית היהודי, ואומר כי הוא לא אמור להתחבר אליהם גם במחיר של ויתור על מקומו בכנסת.

בניזרי התראיין לתוכניתו של רונן כץ ברדיו 'קול ברמה' ואמר, "אני בש"ס ותמיד הייתי בש"ס ועשיתי הכל כדי שיצליחו ברשויות המקומיות. לדעתי אלי ישי עושה טעות שהוא הולך עם 'הבית היהודי', שחלקם שונאי חרדים ושונאי תורה, הוא צריך להיות בש"ס וניסיתי לעשות את זה. המקום שלו לא שם גם במחיר שלא יהיה בכנסת. שיסתכל עלי, יש חיים טובים מחוץ לפוליטיקה".

בניזרי הגיב גם להחלטת הנשיא שלא למחוק לו את הרישום הפלילי ואמר בראיון ל'קול ברמה', "נראה לך שאדם שהוא בן תורה, מחזיר בתשובה ומזכה את הרבים - מצב רוחו נקבע על ידי איזה נשיא? ריבלין הוא עוד בן אדם אומלל שקיבל תפקיד שנקרא נשיא. עבד על כולם. הייתי יכול להגיש נגדו כתב אישום על מרמה והפרת אימונים".

בניזרי תקף את נשיא המדינה רובי ריבלין, "הוא נבחר על טיקט של הימין ופתאום נהפך לנשיא והוא עסוק כל היום לרצות את השמאל ואת התקשורת. ריבלין פנה לציבור שמי שמרגיש שנעשה לו עוול שיפנה לבית הנשיא, למי נעשה יותר עוול ממני? יהודי לא צריך להישבר מהחלטה מטופשת של כמה מטופשים".

שלמה בניזרי אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד