י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
רשלנות חמורה

שוחררו הפועלים החשודים בפציעת התלמידה

הפועלים החשודים שברשלנותם גרמו לפציעתה הקשה של תלמידת הסמינר, שוחררו בתנאים מגבילים • מצבה של תהילה בת יעל מוסיף להיות קשה מאוד

שוחררו הפועלים החשודים בפציעת התלמידה
זירת הפציעה בפתח הסמינר צילום: זק"א

שני הפועלים שנעצרו בחשד שגרמו ברשלנותם לפציעתה של תהילה בת יעל (15) שוחררו בתנאים מגבילים. השופט אוהד גורדון מבית משפט השלום בירושלים ציין בהחלטתו כי "איני סבור כי החשד הסביר הוא בעוצמה המצדיקה המשך מעצר".

פרקליטם עו"ד ריאד סוואעד מטעם הסניגוריה הציבורית אמר כי "מדובר בתאונה עבודה מצערת. הפועל משתף פעולה עם המשטרה ומכחיש את החשדות. לצערנו, הרב אנו עדים בשנים האחרונות למספר רב של תאונות עבודה שגובות קורבנות רבים מקרב פועלי הבניין".

לדברי עורך הדין, "מצער שבמקום שהמדינה תטפל בבעיה ותגביר את הפיקוח והאכיפה באתרי הבנייה, בוחרים בדרך הקלה של מעצרי פועלי הבניין שמסכנים את חייהם באתרי הבנייה. בית המשפט קיבל את טענותינו והורה על שחרור הפועלים".

מלבד שני הפועלים שכאמור הובאו להארכת מעצר ושוחררו, נחקרו שלושה פועלים נוספים וחמישה מנהלי האתר. בתום חקירתם שוחררו. כפי שדווח אתמול ב'בחדרי חרדים', אתר הבנייה נסגר בהוראת משרד העבודה והרווחה - עקב ליקויי בטיחות חמורים שהתגלו.

תהילה בת ה-15, שהתה אתמול (חמישי) בחצר בית הספר ברחוב דוד ילין בירושלים ונפגעה ממוט ברזל שנפל עליה מאתר בנייה צמוד. היא טופלה על ידי צוותי מד"א ואיחוד הצלה ופונתה במצב בינוני לבית החולים הדסה עין כרם, שם מצבה החמיר והיא נותחה בראשה. מאז, היא מאושפזת במצב קשה מאוד עם פגיעת ראש חמורה. העתירו בתפילה עבור הנערה תהילה בת יעל לרפואה שלמה.

תלמידת סמינר תאונת עבודה אתר בנייה רשלנות מוט ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד